Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:36:36 GMT

چشمی و کنعانی؛ جنجال شاگردان محبوب کی روش(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۳۸۰

مدافع ملی پوش ماشین سازی برابر استقلال بارها با واکنش هواداران استقلال رو به رو شد تا روز سختی را سپری کند.

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای کنعانی زادگان قبل از سوت شروع مسابقه و در مصاحبه های ماه های اخیر آغاز شد. بازیکن جنجالی که برای استقلال کمتر از 200 دقیقه بازی کرد اما حاشیه های زیادی را رقم زد و حالا در جدایی از این تیم، با مصاحبه های خود علیه استقلال خود را تبدیل به سوژه ای برای هواداران استقلال کرده تا در جریان دیدارهای رو در رو علیه او موضع گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنعانی زادگان در دیدار رفت برابر استقلال در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و دیروز نیز تلاش کرد تا مانع از گلزنی آبی ها شود و روز خوبی را داشت و یک مرتبه با تکل خود مانع از گلزنی آبی ها شد اما حاشیه اصلی درگیری او با روزبه چشمی بود.

 

دخسوس روی زمین؛ دعوا آغاز شد


ماشین سازی در موقعیت حمله به دروازه استقلال بود و صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ناگهان داور مسابقه به سمت دخسوس رفت که روی زمین افتاده بود. آبی ها به شدت گل احتیاج داشتند و از وقت کشی این بازیکن به شدت عصبانی شدند که در این میان دو چهره با یکدیگر درگیر شدند.


روزبه چشمی مدافع آبی ها که همواره پای ثابت جنجال های این تیم است، نسبت به این اتفاق به شدت معترض شد که در این میان کنعانی زادگان نیز خود را به اعتراض های چشمی رساند.

 

پسران کارلوس نقش اول درگیری


کنعانی زادگان و چشمی که در دوران حضور کارلوس کی روش پای ثابت اردوهای تیم ملی بودند و حضور در جام جهانی و جام ملت ها را نیز تجربه کرده اند، به سمت یکدیگر حمله کردند و البته خوش شانس بودند که حضور پر تعداد بازیکنان مانع از درگیری فیزیکی و شدید آنها شد.

 

درادامه چند چهره مانند عزیز معبودی و محمد دانشگر نیز به صحنه اضافه شدند اما این درگیری خیلی شدت پیدا نکرد تا یکی از جنجال های مهم بازی، زود آرام شود.


سید علی نیز خود را به صحنه رساند و با نشان دادن کارت زرد به چشمی که شروع کننده این درگیری بود سریع به این قائله خاتمه داد.

 

عکس ها رضا سعیدی پور و سجاد ایمانیان

 

 

 

 

 

 

ماشین سازی تبریز محمد حسین کنعانی زادگان بازی استقلال و ماشین سازی تبریز روزبه چشمی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز محمد حسین کنعانی زادگان بازی استقلال و ماشین سازی تبریز روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش ورزش سه کنعانی زادگان که ابتدای فصل جاری بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت و غالبا بازیکن اصلی تیمش بوده حالا به رکورد صد بازی با پیراهن تیمش رسیده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش داد محمد حسین کنعانی‌زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی‌دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان را راهی ملوان کرد و در ادامه باعث جدایی چند ساله‌اش از پرسپولیس شد تا در نهایت در خرداد ۱۳۹۸ به جمع سرخپوشان بازگشت.

قبل از آن، محمد حسین کنعانی‌زادگان در مقطعی که در رده‌های پایه پرسپولیس حضور داشت با راهیابی به تیم بزرگسالان، نخستین بازی خود را نیز تجربه کرد و از این جهت می‌توان او را قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر تیم توصیف کرد.

نکته جالب توجه اینکه کنعانی‌زادگان در بازگشت دوباره به پرسپولیس، نخستین بازی خود را مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد. تیمی که حالا در یکصدمین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل آن قرار می‌گیرد.

او در ۹۹ بازی گذشته خود در ۶۱ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست حضور داشته است.

حضور در ۵۵ کلین‌شیت، ۷ گل زده، یک پاس‌گل و کسب یک پنالتی هم از دیگر عملکردهای او در بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دقیقه بازی در ترکیب سرخپوشان است.

دیگر خبرها

  • عکس| چرا کنعانی‌زادگان گل زد و خوشحالی نکرد؟
  • (عکس) استوری ویژه سرمربی پرسپولیس برای کنعانی‌زادگان
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس به صنعت نفت توسط کنعانی‌زادگان
  • گل سوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس