Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از استان مرکزی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از استان مرکزی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که اردیبهشت ماه سال جاری در جوار بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود، راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره از مسابقات 10 نفر از برگزیدگان از استان مرکزی در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، تقلیدی، حفظ  کل و حفظ جز30  با برگزیدگان این رشته ها از سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند.

 

لازم به ذکر است، یاسمن طهماسبی از کانون فرهنگی هنری مسجد سید الشهدا(ع) شهرستان ساوه در رشته نقاشی آیات به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

 

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مُدهامتان در دو بخش بانوان و آقایان ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی‌ماه در رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ ۵جزء و کل قرآن کریم به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش رژه روز ارتش روز ارتش خبرگزاری شبستان اردبیل روز جوان کمک به سیل زدگان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب خسارت سیل سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی مدهامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد