Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:51:47 GMT

اعزام ۴۵۰ مُبلغ برای نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۴۴۳

اعزام ۴۵۰ مُبلغ برای نیمه شعبان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام  کوثری نیا مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی استان گفت: این مبلغان اعم ازروحانیان مستقر، بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه‌ی قم در شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

 برگزاری نمازجماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نامگذاری سال ۹۸ با عنوان رونق تولید، سخنرانی در خصوص بیان سیره  عملی و فضایل امام زمان (عج)، تبیین جایگاه ولایت ونقش، ولی فقیه درجامعه، مبارزه با احتکار وگران فروشی، تبیین فرهنگ مقاومت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، آسیب‌های اجتماعی، صله رحم، حجاب وعفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، تعاون و همکاری، کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، گفتمان دینی، تفسیر، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی، کاهش مصرف انرژِی و برگزاری جلسات پرسش وپاسخ از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در ایام نیمه شعبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ط آ

۴۵۰ مُبلغ برای نیمه شعبان اعزام شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیای، در این همایش سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس گرامی داشته شد، همچنین در این مراسم به مناسبت هفتمین روز در گذشت جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی برخی ابعاد شخصیتی وی بررسی شد.
سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از محور‌های این همایش تبیینی بود عملیات بزرگ وعده صادق و حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های رژیم جعلی اسرائیل یکی دیگر از محور‌های این همایش بود که برخی صاحب نظران دیدگاه‌های خود را درباره این حمله غرورآفرین ارائه کردند.
در بخش دیگری از این همایش واقعه حمله نظامی آمریکا در طبس و شکست این حمله بررسی شد.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان میهمان ویژه این مراسم در سخنانی روح معنویت و همراهی مردم را عامل موفقیت در تمامی رویداد‌ها و فراز و نشیب انقلاب عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین