Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@15:16:36 GMT

حیف از هدررفت موقعیت‌های ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۵۰۷

به گزارش پارس نیوز، 

"حیف از انبوه موقعیت‌های ذوب‌آهن که به هدر رفت" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ یعنی تقابل تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس دارد دیداری که در ورزشگاه فولادشهر و با برتری سبزپوشان اصفهانی شروع شد اما در نهایت ذوبی‌ها نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند تا نتیجه این دیدار بدون گل مساوی تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"بازگشت به کورس مأموریت اصلی سپاهان" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره به دیدار حساس امروز تیم‌های سپاهان و سایپا دارد. دیداری که در صورت پیروزی زردپوشان آن‌ها را همچنان در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ قرار خواهد داد نتیجه‌ای که با توجه به سبک بازی و نوع مبارزه سایپا به دست آوردنش کار سختی است.

"سپاهان _ سایپا را در فرهنگسرای اسوه تماشا کنید" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و پنجمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که به اقدام جالب شهرداری منطقه دو اصفهان در برگزاری سی و سومین ویژه‌نامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش دیدار شاگردان علی دایی و قلعه نویی اشاره دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه ذوب آهن پرسپولیس الکترونیک بازی سایپا فوتبال شهرداری اصفهان علی دایی قلعه نویی ذوب آهن رسانه شهرداری علی دایی قلعه نویی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای عملیات نشت یابی پیشرفته و رفع شکستگی‌ها در شبکه آبرسانی استان طی یک سال گذشته گفت: با این اقدام از هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران افزود: با پیمایش بیش از دو هزار و ۲۴۶ کیلومتر از شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعاب مشترکین، ۴۸۶ نشت نامرئی شناسایی که با رفع این تعداد نشت، از هدررفت ۴۸۸ لیتر بر ثانیه آب جوگیری و این آب به چرخه مصرف مشترکین بازگردانی شد.

برارزاده ادامه داد: شرکت برای شناسایی و رفع نشت های موجود در شبکه آبرسانی نسبت به عقد قرارداد نشت یابی با پیمانکار واجد شرایط در شهرهای ساری، بابل، آمل، قائمشهر، گلوگاه، امیرکلا و سیمرغ اقدام کرد.

وی تصریح کرد: برای عملیات نشت یابی در استان از محل تبصره ۳ به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال و برای شهر امیرکلا از محل منابع عمرانی (کاهش هدر رفت) ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 6085544

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید