Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@11:38:39 GMT

ارتش مظهر اقتدار ملی، اسلامیت و فراجناحی بودن است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۵۱۵

ارتش مظهر اقتدار ملی، اسلامیت و فراجناحی بودن است

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان امروز 29 فروردین‌ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح با تبریک روز ارتش گفت: چهار ویژگی در نیروهای مسلح و ارتش ما وجود دارد که همراهی با انقلاب اسلامی و ملت نخستین ویژگی است.
وی افزود: ارتش از آستانه روزهای پیروزی انقلاب تا امروز در همه صحنه‌های مهم پیوند خود با ملت و فداکاری خود در برابر ارزش‌های بزرگ اسلامیت، ایرانیت و جمهوریت را به خوبی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدایی تصریح کرد: در آستانه پیروزی نهضت اسلامی بودیم و اگر ارتش به ندای امام پاسخ مثبت نمی‌داد، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و ارتش در روزهای بعد از انقلاب نیز همواره برای دفاع از نظام و کشور در صحنه حضور داشت و مقاومت و ایستادگی کرد.
وی با اشاره به اینکه ایثار همه کسانی که در دفاع مقدس و همه صحنه‌های دفاع از کشور فداکاری کرده‌اند ارج می نهیم، بیان کرد: ویژگی دوم ارتش و نیروهای مسلح، اطاعت از امام و رهبری معظم انقلاب است و هر جا دستور و فرمانی داده و مسیری برگزیدند، ارتش در خط مقدم اطاعت بود.
استاندار کرمان گفت: زمانی که امام(ره) فرمود، نیروهای مسلح در گروه‌ها و احزاب وارد نشوند، ارتش امتحان خوبی را در دوران انقلاب پس داد.
وی با اشاره به اینکه اقتدار به لحاظ آرامش ویژگی دیگر نیروهای ماست، تصریح کرد: ارتش مظهر اقتدار ملی و مظهر نظم و انضباط، مدنیت، اسلامیت، سلامت اداری، اقتصادی فراجناحی بودن و ملی بودن است.
فدایی تأکید کرد: امروز ارتش مایه آرامش ملت و مایه آرامش ملت‌های منطقه است و دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری سلامی از خلیج فارس تا خلیج عدن و از دریای عمان تا دریای مدیترانه در آب‌های آزاد با پرچم جمهوری اسلامی مقتدارنه حضور دارد.
وی تصریح کرد: ارتش، سپاه و بسیج در خط رهبری معظم در پی ایجاد آرامش برای مردم خود و منطقه هستند و ما به رغم داشتن قدرت، تابع قانون هستیم و ملت بزرگ ما اهل تجاوز نیست و هیچ‌گاه هیچ تجاوزی را هم نخواهد پذیرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد فدایی استاندار رژه نیروهای مسلح ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش گفت: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر سرتیپ سیدعلی نباتی پیش از ظهر امروز ‌در مراسم رژه روز ارتش در اردبیل اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت از جلوی جایگاه رژه رفتند و حرکات رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با تبریک 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه نیروهای مسلح را نمایشی از اقتدار ایران در مقابل دیدگان کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام این رژه برای دشمنان ناامیدی و ترس و برای دوستان و ملت ایران امید و غرورآفرین بود.

نباتی تصریح کرد: روز به روز بر اقتدار وعظمت نیروهای مسلح افزوده می‌شود و این قدرت و نفوذ همگی نشات گرفته از درایت فرمانده کل قوا در راس نیروهای مسلح است.

.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح شیراز در روز ارتش + تصاویر
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است