Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:40:21 GMT

آیین روز ارتش در شاهرود برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۵۹۵

آیین روز ارتش در شاهرود برگزار شد

شاهرود- ایرنا- آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی با رژه و نمایش اقتدار یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شاهرود روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در آیین گرامیداشت روز ارتش در میدان ولایت شهر شاهرود با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، شماری از قشرهای مردم و مسوولان، یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان شاهرود از جمله پیاده، خودرویی و موتوری ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده لشکر 58 ذوالفقار در این آیین با اشاره به حضور مقتدرانه ارتش در صحنه‌های مختلف در خدمتگزاری به جمهوری اسلامی، گفت : نیروهای ارتش با تمام توان و تجهیزات آماده مقابله با هر تجاوز احتمالی هستند.
سرتیپ علیرضا فخرآبادی یادآور شد: برای کمک رسانی به سیل زدگان استان های لرستان، گلستان و خوزستان لشکر 58 بیش از 40 دستگاه از خودروها و تجهیزات مهندسی اعزام کرده است.
امیرفخرآبادی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد برآمده از نظام جمهوری اسلامی در سال های پس از پیروزی انقلاب خدمات بسیار بزرگی برای مردم و کشور انجام داده است.
فرمانده لشکر 58 ذوالفقار یادآور شد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیزات بسیار مناسبی در اختیار دارند که هر جای ایران نیاز باشد به سرعت وارد عمل خواهند شد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخی ایادی شرق و غرب به دنبال انحلال ارتش بودند که با تیزبینی امام خمینی (ره) این توطئه خنثی شد.
فخرآبادی خاطرنشان کرد : به دستور امام خمینی(ره) و برای جلوگیری از بی نظمی و نیز افزایش اقتدار ارتش روز 29 فروردین سال 1358 ارتش با تمام تجهیزات رژه ای را برپا کرد.
در این آیین رزمی کاران لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود با انجام حرکات ورزشی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
در پایان یگان‌های نمونه نیروهای مسلح ، لشکر 58 تکاور ذوالفقار، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند.
1023/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روز ارتش مراسم رژه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر

هم‌زمان با ۲۹ فرودین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش اقتدار لشگر ۱۶ زرهی قزوین و نیروهای مسلح برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هم‌زمان با 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه اقتدار لشگر 16 زرهی استان قزوسن با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضا شورای تامین استان قزوین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

میدان رژه مملو از مردمی بود که برای دیدن این افتخارات نظامی نیروهای مسلح منتظر آغاز مراسم رژه بودند.

سرانجام تجهیزات نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین پشت به پشت در خیابان‌ها به راه افتاد تا گوشه‌ای از اقتدار و توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ بکشد.

در این مراسم با شکوه تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، این مراسم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج