Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با وزیر بهداشت مکاتبه و دیدار حضوری داشتند و یکی از مطالبات ما نیز اخذ مجوز رشته تخصصی قلب و عروق در استان بود که به نتیجه رسید و امیدواریم این رشته منشأ خدمات فراوان برای استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز امنیت در کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و نیروهای مسلح مانند ارتش هستیم.

 

وی با بیان این‌که بخش قابل توجهی از امنیت کشور را مرهون فداکاری‌های ارتشیان هستیم، اظهار کرد: نیروهای ارتش در  40 سال از انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری‌های زیادی کردند و حتی بسیاری در ارتش قبل از انقلاب نیز طرفدار امام راحل(ره) و مردم بودند.   نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتش همواره در کنار مردم بوده است و نیروهای مسلح در سیل و زلزله، مرزها و شرایط بحرانی حضور فعال داشتند و امروز ارتش جزئی از مردم است.   حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: فداکاری‌های ارتش برای انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از یاد نمی‌رود و نیروهای مسلح تمام تلاش خود را برای سربلندی نظام اسلامی می‌کنند و اگر نیروهای مسلح در این روزها نبودند، مشکلات مردم بیشتر از این می‌شد.   وی با اشاره به روز جوان، ادامه داد: جوانان می‌توانند یک جامعه را متحول کنند و نشاط، پویایی و خلاقیت جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان معجزه می‌کند و جوانان در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری پیشرفت‌های بسیاری داشتند.   نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان چشمه جوشان خلاقیت، نوآوری و پویایی در جامعه هستند و باید بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه و در جهت تحقق آن گام بردارند.   حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به اخذ مجوز رشته تخصصی قلب و عروق در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اظهار کرد: در این زمینه نیز مجمع نمایندگان استان به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با دکتر نمکی وزیر بهداشت مکاتبه و دیدار حضوری داشتند و یکی از مطالبات ما نیز اخذ مجوز رشته تخصصی قلب و عروق در استان بود که به نتیجه رسید و امیدواریم این رشته منشأ خدمات فراوان برای استان باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین

قاضی تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص، از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد. 

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان