Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:11:59 GMT

سفر هیات پارلمانی کشورمان به لبنان و سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۷۰۳

سفر هیات پارلمانی کشورمان به لبنان و سوریه

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در راس هیاتی از اعضای گروه دوستی پارلمانی کشورمان بنا بدعوت همتایان خود در مجالس لبنان و سوریه وارد بیروت شد.

اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - سوریه و لبنان در این سفر پیرامون موضوعات مختلف منطقه ای با نبیه بری و حموده صباغ روسای مجالس لبنان و سوریه دیدار خواهند داشت و پیرامون مسائل دو جانبه و موضوعات منطقه ای و همچنین تحولات فلسطین اشغالی با مقامات پارلمانی و دولتی این دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است حمید رضا حاجی بابایی، احمد صفری و حسن لطفی نمایندگان مردم همدان ، کرمانشاه و رزن در مجلس شورای اسلامی و از اعضای گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران سوریه و لبنان، امیر خجسته را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پسران زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راهی ازبکستان شدند.   نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.   پسران زیر هجده سال ایران سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین بازی خود برابر تیم ازبکستان (میزبان این مسابقات) به میدان می‌روند.   هر تیم در گروه خود چهار بازی برگزار می‌کند و در صورت کسب امتیاز‌های لازم و صعود از گروه، یک بازی اضافه خواهد داشت.   تیم‌های اول هر گروه برای رده اول و دوم با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای رده سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.   برنامه مسابقات تیم ملی کشورمان به شرح زیر است:   سه شنبه ۴ اردیبهشت:  ایران_ ازبکستان ساعت ۱۸   پنجشنبه ۶ اردیبهشت: ایران _تایلند ساعت ۱۴:۳۰   جمعه ۷ اردیبهشت: ایران_کویت ساعت ۱۸   یکشنبه ۹ اردیبهشت:  ایران _مالزی ساعت ۱۸ ­

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد