Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گالیکش گفت: کمبودهای رشته های ورزشی و امکانات ورزشکاران در گالیکش ملموس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز، حسین مایلی در همایش تجلیل از جوانان شهرستان گالیکش به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر و روز جوان گفت: رفتارمان باید در جامعه به‌گونه‌ای باشد که اعتماد جوانان را بیشتر از این جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌رغم وجود استعدادهای خوب و بالای ورزشکاران در این شهرستان که افتخارات فراوان بین‌المللی، ملی و استانی را به ارمغان آورده‌اند، کمبودهای ورزشی خیلی ملموس است.

مایلی اضافه کرد: سعی خواهیم کرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، استان و حتی کشور و با استفاده از ظرفیت خیرین در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های جوانان در زمینه‌های مختلف ورزشی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: در جلسات متعددی که با جوانان و رئیس اداره ورزش و جوانان داشتیم، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برآورده کمبود و مشکلات و نواقص به‌ویژه در سالن‌های ورزشی این شهرستان انجام تا نسبت به رفع به‌موقع آن‌ها در سال جاری اقدام شود.

فرماندار گالیکش گفت: تجلیل شایسته از جوانان به‌ویژه  ورزشکار برتر که حائز مقامات کشوری و یا موارد دیگر گردند در اولویت کاری ما قرار خواهد داشت.

خیرین توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند

امامم جمعه گالیکش نیز در این همایش گفت: شهرستان گالیکش از ظرفیت بسیار خوب و بالا ورزشی ازجمله ملی پوشان خوبی برخوردار است.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری امام افزود: تهذیب، تحصیل و ورزش در جوانان، حسب فرمایشات مقام معظم رهبری باید الگویی برای جوانان فرهیخته کشورمان باشد.

وی یادآور شد: علیرغم وجود پتانسیل‌های خوب ورزشی در گالیکش، متأسفانه مشکلاتی از قبیل کمبود و تجهیز فضاهای ورزشی ( که البته کارهای خوبی هم انجام‌شده ) وجود دارد.

حجت‌الاسلام دلبری تأکید داشت: البته ما مسجد، حسینیه و مدرسه به‌اندازه کافی داریم، بهتر است خیرین ما و مسئولین بیشتر به امور ورزشی توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

از کار دولتی بیرون آمدم و برای 15 نفر اشتغال‌زایی کردم

کارآفرین برتر گنبد نیز در این مراسم گفت: شغل میراث فرهنگی را رها کرده و به حرفه آزاد صنایع‌دستی و کاشی هفت‌رنگ روی آورده و امروز چندین برابر کارمندی  درآمد دارم.

خانم مریم علی‌اکبری تجربیات خود را از این حرفه برای جوانان شهرستان گالیکش تشریح کرد و گفت: اکنون در رشته سفالگری و کاشی هفت‌رنگ،  و صنایع‌دستی دیگر هزار پروژه در مساجد، امامزاده‌ها، حسینیه‌ها، گلزار شهدا، مدارس و اماکن فرهنگی و  هنری اجرا کرده‌ام.

وی یادآور شد:  بنده زمانی که کارمند بودم یک حقوق می‌گرفتم ولی امروز خوشحالم که باروی آوری به حرفه‌ی آزاد صنایع‌دستی  برای ۱۵ نفر ایجاد شغل کرده که آنان ۱۵ خانوار را امرارمعاش می‌کنند و امروز خود نیز چندین برابر کار اداری درآمد دارم.

به گزارش نیلکوه؛ در این جشنواره از ۳۵ نفر از جوانان و کارکنان برتر ادارات و نهادهای انقلابی این شهرستان با تقدیم هدایا، لوح تقدیر و تندیس روز جوان از آنان قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898010

دیگر خبرها

  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • راه اندازی دستگاه «اتوآنالایزر» در مجموعه آزمایشگاهی شهرستان گالیکش
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش