Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ارتش و سپاه یک لشکر هستند و صحنه های زیبایی از خدمت رسانی توسط این دو نیرو مقتدرملی درسیل اخیرخلق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در حاشیه سالروز گرامیداشت ارتش در شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی وجود نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هیچ جای دنیا جز ایران اسلامی دو نیروی نظامی مقتدر در یک کشور نداریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: از افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وحدت‌ رویه در فرماندهی است که یک فرمانده واحد دارند.

معروفی بیان کرد: : بعضی‌ها می‌گویند ارتش و سپاه دو لشکر الهی و این حرف اشتباه است، ارتش و سپاه یک لشکر هستند و همدیگر را پوشش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد:  در سیل اخیر استان شاهد بودیم فرماندهان نیروهای مسلح در کنار هم به خدمات‌رسانی مشغول بودند که صحنه‌های زیبایی را رقم زد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، عملیات «وعده صادق » را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران برشمرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

۲۹ فروردین ماه یادآور جانفشانی‌ و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرصت شکوهمند برای نمایش حماسه‌آفرینی‌های فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور برابر دشمنان ایران اسلامی را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ بزرگ آجا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدّس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملّت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و درک عمیق از ضرورت‌های زمانه و پاسخ به ماموریت‌ها و انتظارات فراروی آن در حوزه بازدارندگی و قدرت افزایی دفاعی با هوشمندی، فراست و درایت مثال زدنی در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و جنگ الکترونیک جایگاه خود را در تراز یک ارتش کارآمد، روزآمد و قدرتمند تحکیم و تثبیت نموده است. مصداق این آمادگی‌ها در همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تاریخی و غرورانگیز "وعده صادق" برای تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جامعه جهانی نشان داد؛ از این رو انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگیها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه‌ سازی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز آجا، دوام توفیقات جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان باصلابت و ولایتمدار در میدان‌های مختلف دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز و خدمت به مردم شریف این سرزمین را از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
فروردین ماه

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895827

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • اتمام حجت فرمانده کل ارتش ایران با آمریکا و اسرائیل | تمام پایگاه‌ها و منافع‌تان اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود
  • فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران آمریکا هشدار داد
  • هشدار فرمانده کل ارتش ایران به آمریکا و اسرائیل
  • هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید