Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:41:12 GMT

نقشه ایران فردا در مدارس ترسیم می شود/ افزایش کیفیت زندگی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۷۷۲

نقشه ایران فردا در مدارس ترسیم می شود/ افزایش کیفیت زندگی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بطحائی ظهر پنجشنبه در بازدید از منطقه درودزن، ضمن افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید البرزی این روستا تاکید کرد: مدرسه برای دانش آموزان محل تمرین زندگی است و در اینجاست که فرا می‌گیرند چگونه مشکلاتشان در زندگی را حل کنند و اینگونه است که سطح جرایم و مشکلات موجود در جامعه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هر چه قد کیفیت مدارس ما بالا برود زندگی کردن مردم ما در فردا با کیفیت بالاتری خواهد بود، آسایش و آرامش فردای جامعه ما بیشتر خواهد شد، مقاومت و پایمردی مردم نیز در برابر زورگویی‌ها و ظلم‌ها بیشتر خواهد شد.

بطحائی گفت: تلاش ما برای بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش، فقط و فقط برای این است که امروز داریم نقشه ایران فردا را در مدرسه ترسیم می‌کنیم، اینکه استان فارس تولیداتش چه قدر باشد، وضعیت دادگاه‌هایش چه طور باشد امروز در مدارسش ترسیم می‌شود و شکل می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساخت نزدیک ۳۰۰ مدرسه در استان فارس، گفت: با این اقدام کار بسیار بزرگی اتفاق می‌افتد و به موازات کارهای سخت افزاری حتماً باید روی بحث‌های نرم افزاری، روش‌ها، شایستگی‌ها و توانمندی‌ها و انگیزش معلمان نیز کار کنیم و امیدوارم که بتوانیم با سرعت بیشتری این مسیر را طی کنیم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی، شایستگی و قابلیت بسیار بیشتر از آن چیزی که امروز در آموزش و پرورش هست دارد، لذا مدارس ما باید کیفیت بالاتری از این چیزی که امروز است داشته باشد چرا که این مردم خوب، وطن پرست و دین مدار شایستگی خیلی بالاتر از این را دارند.

مدرسه ۶ کلاسه شهید البرزی روستای گله زن در زمینی به مساحت زمین ۴۵۰۰ متر مربع، زیربنای ۵۵۰ متر مربع و اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان، توسط خیر نیک اندیش دکتر مصلح شیرازی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث شده است.

آموزشگاه ۶ کلاسه بازسازی شده شهید یوسفی روستای بید گل که در زمینی به مساحت زمین ۴ هزار متر مربع، زیربنای آموزشی ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان توسط نوسازی مدارس فارس احداث شد.

آموزشگاه ۶ کلاسه شهدای روستای قصر خلیل که در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۳۰ متر مربع توسط بانی خیر آقای بیات ساخته شده است.

آموزشگاه استثنایی ۷ کلاسه شهر رامجرد که در زمینی به مساحت ۲۴۶۰ متر مربع، زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی توسط خیر نیک اندیش دکتر مصلح شیرازی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث شده است.

مرکز آموزشی تجاری نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزی که در ۲۸۰ متر مربع زمین و اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان در این منطقه ساخته و راه اندازی شده است.

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از منطقه درودزن فارس، از نزدیک با دانش آموزان حادثه آتش سوزی سال ۸۵ روستای درودزن دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 4594476

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

دلار در کانال 43 هزار تومان، گران شد

آیا ریزش های بزرگ در طلا شروع شده است؟ | پیش بینی قیمت طلا برای هفته ی آینده

پیش بینی بورس | فردا شاخص کل منفی خواهد شد؟

افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی

توقف ۵ نماد در معاملات فردا

قیمت خودروهای ایران خودرو سایپا در امروز ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

سهامداران برای خرید این نمادها صف کشیدند

کدام نمادها سرخطی های فردا هستند؟

چه کسانی از جمع سهامداران عمده حپترو خارج شدند؟ 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری