Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیش از ۲۵میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک‎های مردمی در گردهمایی اکران فیلم تختی برای مردم سیل زده کشورمان جمع آوری و تحویل سازمان هلال احمر شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مراسم گردهمایی ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، قهرمانان المپیک، خیران و نیکوکاران، تجار و کسبه بازار بزرگ ایران برای کمک به هموطنان سیل زده، عصر چهارشنبه ۲۸فروردین ماه با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، حمید سوریان، مجبتی جباری، بهداد سلیمی و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان در کتابخانه بازار بزرگ ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه برگزاری این مراسم، علیرضا حیدری در اقدامی ارزشمند، قول داد مدال برنز المپیک آتن خود را با قیمت پایه ۳۲۰میلیون تومان به حراج بگذارد.

همچنین ۸۰میلیون تومان کمک‎های غیر نقدی شامل کنتور‌های برق و ... جمع آوری شد.

یک بلیت سینما به مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط مهدی محمدنبی یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خریداری شد. همچنین تعدادی از حاضرین بلیت‌هایی به مبالغ ۹، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان خریداری کردند.

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان از مبلغ ۲۲هزار تومان تا ۵میلیون تومان و کسبه و تجار بازار بزرگ ایران از ۱۵تا۶۰ میلیون تومان به این حرکت مردمی و خدا پسندانه کمک کردند و جمع کمک‌های مردمی به ۲۵میلیارد و سیصد میلیون ریال (دو میلیارد و پانصد و سی میلیون تومان) تا لحظه تنظیم خبر رسید.

همچنین مسئولان برگزاری این همایش اعلام کردند در ابتدای هفته آینده جزئیات رسمی ارقام جمع آوری شده اعلام خواهد شد.

این مراسم به همت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، سازمان هلال احمر، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد فارابی و بازار بزرگ ایران برگزار شد و پس از پایان مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل زده، فیلم «غلامرضا تختی» اکران شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهداد سلیمی مجتبی جباری علیرضا حیدری حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها کار بزرگ و ماندگاری بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) با حضور خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با جشن محفل امام حسنی‌ها که روز گذشته در استادیوم آزادی برگزار شد، گفت: محفل امام حسنی‌ها بسیار عالی بود. این کار از نمادهای درست، بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و نشان داد عمق دینداری و تعلق مردم ما به کتاب الهی و برنامه‌های هنری و مذهبی چقدر بالا است.

وی‌افزود: این افتخاری است که باید از صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و تمام خادمان تشکر کرد. کار بزرگ و ماندگاری بود.

کد خبر 6063476

دیگر خبرها

  • کدام ۱۲ ورزشکار بزرگ تتو ندارند
  • گردهمایی پهلوانان و پیشکسوتان باستانی کار زورخانه علی ابن ابی طالب اردبیل
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها کار بزرگ و ماندگاری بود
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • آماده برای بزرگترین محفل قرآنی ایران؛ ۱۵:۳۰ ورزشگاه آزادی
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ