Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیرکمالی گفت: هنرمندان بسیجیالبرز برای پیوستن به طرح جهاد همبستگی ملی اعلام آمادگی کردند تا با حضور هنرمندان عرصه معماری، تجسمی و ... به نیروهای جهادی برای ساخت خانه های مردم سیل زده، مرمت آثار تاریخی، المان های شهری و ... کمک کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج هنرمندان استان البرز از کمک های مالی، غیر مالی و اجرای برنامه های زنده هنرمندان البرزی در منطقه سیل زده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هنرمندان بسیجی استان البرز نیز در طرح جهاد همبستگی ملی اعلام آمادگی می کنند تا با حضور هنرمندان عرصه معماری، تجسمی و ... به نیروهای جهادی برای ساخت خانه های مردم سیل زده، مرمت آثار تاریخی، المان های شهری و ... کمک کنند .

وی افزود: نیروهای متخصص معماری با حضور در این مناطق آثار باستانی و المان هایی که نیاز به تعمیر دارند و از حساسیت بالایی برخوردار هستند را بازسازی می کنند.

امیرکمالی ادامه داد: کلیه دستگاه های فرهنگی و هنری استان اعم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و بسیج هنرمندان طی جلسه ای که داشتند مقرر شد که کلیه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جمع آوری و طی محموله ای به مناطق سیل زده ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان بیان کرد: پس از آرام شدن مناطق سیل زده چندین گروه هنری برای اجرای برنامه زنده هنری برای امید دادن به مردم در این مناطق حاضر و برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می کنند.

امیرکمالی تاکید کرد: در برنامه ای که در نیمه شعبان در تالار نژاد فلاح برگزار می شود تعدادی از هنرمندان اعلام حضور کردند که با حراج آثار هنری خود در این مکان، میزان حراج را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهند.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه هنرمندان کانون های بسیج برای حضور در منطقه سیل زده اعلام آمادگی کردند، گفت: هنرمندان بسیجی در اولین فرصت برای انجام کمک های جهادی به مناطق سیل زده اعزام می شوند تا هر آنچه در طبق اخلاص دارند به مردم این منطقه کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از هنرمندان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و اقتدار کشور، نیاز است آثار نابی در قالب هنر تولید شود.
آیت الله عاملی تصریح کرد: استان اردبیل آداب و رسوم و آیین‌ها و فرهنگ خاصی دارد که باید در قالب هنر برای همگان تداعی شود و گذشت و احساسات و حس همدردی و هم نوعی خیران و انسان‌های بزرگ در قالب هنر معرفی شود.
در این دیار که با تجلیل از تعدادی از هنرمندان همراه بود، سپهری رئیس حوزه هنری استان اردبیل هم از تولید پویانماییِ ۹۰ دقیقه‌ای شاه اسماعیل صفوی با همت هنرمندانِ استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد