Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:20:40 GMT

بیش از 70 هزار تماس با سامانه 122 کردستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۹۵۹

بیش از 70 هزار تماس با سامانه 122 کردستان ثبت شد

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: سال گذشته حدود 70 هزار و 766 مورد تماس با مرکز 122 این شرکت در شهرهای مختلف استان به ثبت رسید.

محمدحسین محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد تماس حدود 50 درصد مربوط به اعلام حادثه در 2 بخش آب و فاضلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سایر تماس ها با این مرکز مربوط به پرسش در خصوص دیگر خدمات شرکت از جمله تفکیک و واگذاری انشعاب و صدور قبوض بود.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری کردستان از واگذاری 12 هزار و 916 فقره انشعاب آب در سال 97 خبر داد و افزود: در این مدت 13 هزار و 34 فقره انشعاب فاضلاب نیز به مشترکان واگذار شد.
محمدی به انجام 14 کیلومتر اصلاح شبکه آب در استان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای 50 کیلومتر توسعه شبکه آب و 13 کیلومتر خط انتقال از جمله کارهایی بود که در سال 97 انجام شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته 26،2 کیلومتر شبکه فاضلاب اصلاح شد، گفت: اجرای 18،2 شبکه توسعه و 2 کیلومتر خط انتقال از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب این شرکت در سال 97 بود.
به گزارش ایرنا، از جمعیت شهری یک میلیون و 200 هزار نفری کردستان، 99،9 درصد از آب تصفیه شده و 95 درصد نیز از شبکه فاضلاب مدرن بهره مند هستند.
شرکت آبفای شهری کردستان دارای 367 هزار و 414 فقره انشعاب آب و 350 هزار و 739 فقره انشعاب فاضلاب است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد منابع آب آبفاي شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

مهدی گلوی دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ۲۴ اسفندماه تا ساعت ۷ روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۵ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

وی افزود: آمار مقایسه‌ای تعداد مصدومین و فوت شدگان حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ حاکی از کاهش ۲۳ درصدی مصدومین و کاهش ۴۸ درصدی فوت شدگان است
 
وی ادامه داد: این تماس‌ها منجر به انجام ۷۱۹ ماموریت امدادی شهری و ۴۱۶ ماموریت جاده‌ای و انتقال مصدومین به مراکز درمانی توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شده است.
 
دکتر گلوی افزود: در بازه زمانه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت ۷ صبح ۷ فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۶۹۴ ماموریت شهری و جاده‌ای ثبت شده است که منجر به انتقال ۷۱۹ بیمار به مراکز درمانی شده است و ۱۳ نفر از هم استانی‌های عزیزمان نیز قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده اند. 
 
وی گفت: در حال حاضر ۶۶ پایگاه فعال ثابت، ۸۶ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۷ پایگاه سلامت و ۵۱۲ نفر از نیرو‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مناطق تحت پوشش آماده خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز هستند.
 
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از هم استانی‌های عزیز و مسافرین نوروزی درخواست کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۹۴۱ هزار کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱
  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان