Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:47:25 GMT

بیش از 600 کیلو گرم گوشت گوسفندی فاسد در ایرانشهر معدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۹۸۴

بیش از 600 کیلو گرم گوشت گوسفندی فاسد در ایرانشهر معدوم شد

زاهدان- ایرنا- رئیس اداره دامپزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 600 کیلوگرم گوشت گوسفندی غیر قابل مصرف در گشت های مشترک دامپزشکی و تعزیرات حکومتی در این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

فرامرز هاشمزهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی با ترفندهای مختلف محصولات تاریخ مصرف گذشته را به مردم می فروشند که با آنها برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه واحدهای متخلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی می شوند از مردم خواست که در صورت مشاهده عرضه هرگونه محصولات فاسد و تاریخ مصرف گذشته مراتب را به دامپزشکی اعلام کنند.
رئیس اداره دامپزشکی ایرانشهر درباره تداوم بازدیدها از مراکز فروش مواد پروتئینی برای سلامت مصرف کنندگان و تامین بهداشت عمومی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی از شهروندان خواست که فرآورده های دام و طیور را از مراکز معتبر تهیه و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن، شرایط نگهداری و نحوه بسته بندی محصولات توجه کنند.
7314**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دامپزشكي معدوم سازي گوشت فاسد ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟