Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: دو میلیارد و 625 میلیون ریال کالای غذایی، آرایشی ، بهداشتی و دارویی قاچاق و غیرمجاز در گیلان توقیف و امحاء شد.

طلعت کاویانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق و غیرمجاز با مشارکت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان توقیف و امحاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : این میزان کالای غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، با همکاری معاونت غذا و دارو و با حضور نمایندگان کمیسیون قاچاق استان، اداره تعزیرات و نیروی انتظامی توقیف و امحاء شده است.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي توقيف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی حين كنترل خوروهای عبوری در يكی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه وانت سايپا مشكوک و اين خودرو را به منظور بررسی بيشتر متوقف كردند.
 
سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از اين خودرو مقادير قابل توجهی مواد غذايی قاچاق كه فاقد هرگونه فاكتور خريد و مجوز حمل بود، كشف کردند.
 
مشهدی با اشاره به معرفی يک متهم به اداره تعزيرات حكومتی، ادامه داد: ارزش كالاهای قاچاق كشف شده برابر نظر كارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
 
وی با تشکر از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصريح كرد: قاچاق كالا ضربات سنگينی به اقتصاد كشور وارد می كند و پليس با قاطعيت با متخلفات برخورد می كند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین و کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در بوکان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در مرند
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد