Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@08:03:00 GMT

اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) محل اسکان سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۳۰۰

اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) محل اسکان سیل‌زدگان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان عکس مستند سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: در پی بارش‌های شدید باران که در روز‌های گذشته در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور اتفاق افتاد و در برخی از مناطق به ویژه در شهر‌های استان سیستان و بلوچستان منجر به آبگرفتگی و سیلاب شد، به درخواست مسئولان منطقه و با تعامل بین مدیران وزارت کشور و شهرداری تهران، آتش نشانان پایتخت به صورت هوایی و زمینی به منطقه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: ۲۳ آتش نشان در قالب دو تیم با امکانات و تجهیزاتی همچون ۵ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه جرثقیل ۳ تن، یک دستگاه خودروی کاپرا و ۳ دستگاه خودروی سبک به همراه ۸ دستگاه پمپ نیمه سنگین فوکس و ۱۵ دستگاه پمپ سبک و همچنین مقدار زیادی لوله و تجهیزات و ادوات برقی که در این گونه مواقع استفاده می‌شود، عملیات خودشان را از روز گذشته برای کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: باتوجه به اینکه برخی از منازل و محلات دچار آبگرفتگی بود، آتش نشانان پایتخت به محض رسیدن به منطقه، با هماهنگی مسئولان محلی اقدام به تخلیه آب از منازل و خیابان‌ها کردند.

وی افزود: تیم‌های آتش نشانی تهران تا زمانی که به حضور آنها در منطقه سیل زده نیاز باشد، در آن محل حضور خواهند داشت.

ملکی گفت: زمانی که سیلابی در یک شهری اتفاق می‌افتد، آتش نشانان هم به آن مناطق اعزام می‌شوند، در سال‌های گذشته هم آتش نشانان پایتخت برای کمک به سیل زدگان مردم کنارک داوطلب شده بودند.

دیگر خبرها

  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کامل شدن سامانه املاک و اسکان در گرو همکاری سازمان‌ ها