Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیام خود آورده است: ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش و یادآور دلامردی‌های سروقامتانی است که وجودشان امنیت آفرین و اقتدارشان زبانزد خاص و عام است تا جایی که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز به آن معترف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلاورمردان ارتش در برهه‌های مختلف تاریخ پر رمز و راز این سرزمین و در ۴۰ سال اخیر همواره مامن و پشتیبان خوبی برای مردم، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند به گونه‌ای که حتی نامشان نیز آرامش را بر دل انسان می‌نشاندو
ارتشیان دلاور در جریان زلزله‌های استان کرمانشاه و همچنین سیل در استان‌های مختلف کشور شعار زیبای "ارتش فدای ملت" به واقعیت تبدیل کرده و در کنار سایر همرزمان خود در نیرو‌های مسلح، خدمات ارزشمندی را به حادثه دیدگان ارائه کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار خود رقم زدند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از نیرو‌های مجرب، کارآزموده، توانمند، متخصص و ولایی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسخگویی به هر تهدید دشمن است و همین موضوع باعث شده تا دشمنان هرگز فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین مقدس را نیز نتوانند در ذهن بپرورانند.

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی پیام خود آورده است: فرا رسیدن روز ارتش را به تمامی ارتشیان دلاور کشور و استان کرمانشاه تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) شاهد موفقیت روز افزون همرزمان خود در این نیروی مردمی و دلاور باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

تبریک فرا رسیدن روز ارتش  به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت