Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجتعلی شایان فر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در بازدید از روستا‌های سیل زده بردسکن گفت: بر اثر بارندگی شدید اخیر فقط در یک روز ۱۱۵ میلی متر بارندگی در بردسکن آمد که برابر با بارندگی نیمی از سال بود و بیشترین میزان بارش را در استان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: خوشبختانه در سیل‌های اوایل امسال تاکنون در سطح استان حتی یک مورد تلفات جانی نداشتیم و میزان خسارت وارده ناشی از سیل تا نیمه اول فروردین ماه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است که بخش‌های کشاورزی و تاسیسات زیربنایی بیشترین حجم خسارت را به خود اختصاص داد.   مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: دو سوم پهنه خراسان رضوی خطر سیل خیزی را دارد و بیشترین نقاط حادثه خیز در مناطق کوهپایه‌ای است.   شایان فر افزود: متاسفانه در اکثر نقاط تفرجگاهی استان، عده ایی به حریم و بستر رودخانه‌ها تجاوز کرده اند که می‌طلبد با دستور مقامات قضایی این مکان‌ها تخریب شود.   انتهای پیام//ف.ش   دو سوم پهنه خراسان رضوی خطر سیل خیزی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی در استان سمنان در حال برآورد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کمال طاهریان گفت : بارندگی و جاری شدن سیلاب روز ششم فروردین خسارت ها جزئی به زیر ساخت ها ، ابنیه ، تجهیزات و تاسیسات شهری و راه ها زده است که کارشناسان در حال برآورد میزان آن هستند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ورود سامانه بارشی پرفشار به خراسان رضوی
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • این استان‌ها در سه روز آینده بارانی هستند/ هشدار هواشناسی به مسافران
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • خسارت بارندگی در استان سمنان در حال برآورد است
  • سدهای خراسان رضوی همچنان کم آب است
  • جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است