Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - فرماندار ويژه گنبدکاووس با اشاره به نامگذاري امسال ازسوي رهبر انقلاب به عنوان سال `رونق توليد`، گفت: براي تحقق اين شعار و پيشبرد سياست هاي دولت در اين حوزه، اتاق فکر و کارگروه ويژه اي با حضور نخبگان، جوانان، دانشگاهيان و فعالان اقتصادي تشکيل مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عبدالقدير کريمي روز پنجشنبه درنشست هم انديشي با تعدادي از جوانان اين شهرستان تصريح کرد: گنبدکاووس ظرفيت هاي زيادي در بخش رونق توليد دارد و سرمايه گذاري حدود 10 هزار ميليارد ريالي بخش خصوصي در دو سال گذشته دراين شهرستان مويد اين ظرفيت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، توجه به ورزش و سرگرمي را از ديگر اولويت هاي اين شهرستان در سال جاري ذکر کرد و گفت: ظرفيت بالاي ورزش و وجود فعالان فرهنگي و هنري قابل توجه در گنبدکاووس، زمينه بسيار خوبي براي ايجاد تندرستي و نشاط اجتماعي در گروه هاي مختلف مردم بويژه جوانان است که بايد مورد توجه قرار گيرد.
کريمي با راهگشا دانستن ايده هاي جوانان و نخبگان براي پيشبرد امور درحوزه هاي مختلف، برلزوم استفاده بيشتر مديران ادارات و نهادهاي شهرستان از ايده هاي اين قشر تاکيد کرد و گفت: حوزه جوانان همواره مورد توجه فرمانداري ويژه گنبدکاووس بوده و امسال نيز با جديت بيشتر مسائل اين حوزه پيگيري مي شود.
وي، رونق توليد، ورزش و سرگرمي، پيشگيري و کاهش آسيب هاي اجتماعي را از مسائل مهم گنبدکاووس درسال جاري دانست و بر لزوم استفاده مديران ادارات و نهادهاي شهرستان از ظرفيت جوانان و نخبگان دراين حوزه ها تاکيد کرد.
کريمي به فضاي مجازي و فرصت ها و تهديدهاي آن نيز اشاره کرد و با تاکيد بر نظارت و مديريت بيشتر در اين حوزه که آسيب هاي جدي بر بنيان خانواده ها وارد مي کند، افزود: براي آشنايي بيشتر خانواده ها و جوانان با آسيب هاي فضاي مجازي، همايشي بزرگ در گنبدکاووس برگزار مي شود.
وي، توجه به شادي و نشاط شهروندان بويژه نسل جوان را امري ضروري دانست و خاطرنشان کرد: انجام اين امور نبايستي زمينه ساز آسيب اجتماعي باشد و برگزاري کنسرت هاي موسيقي بايستي در چارچوب قانون و رعايت موازين اسلامي انجام شود.
فرماندار ويژه گنبدکاووس به مساله آبگرفتگي و وقوع سيل در روزهاي پاياني سال گذشته و اوايل امسال در اين شهرستان نيز اشاره کرد و از مديريت هماهنگ مجموعه اعضاي ستاد مديريت بحران گنبدکاووس در اين حادثه قدرداني کرد.
به گزارش ايرنا، در اين نشست که مشاور امور بانوان و خانواده و مشاور جوان فرماندار ويژه، مدير آموزش و پرورش و روساي اداره ورزش و جوانان، فني و حرفه اي و اورژانس اجتماعي گنبدکاووس نيز حضور داشتند، برخي از جوانان نيز به بيان نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود پرداختند.
توجه به حوزه ورزش جوانان و استفاده بهينه از فضاي بوستان هاي شهري بالاخص بوستان الغدير گنبدکاووس براي ورزش همگاني، استفاده بيشتر از جوانان در راستاي بيانيه رهبري با عنوان گام دوم انقلاب، توجه به مهارت آموزي جوانان درکنار تحصيل، افزايش فضاهاي تفريحي و بازي و سرگرمي، استفاده از ظرفيت بازرگاني منطقه و توسعه روابط با کشورهاي آسياي مرکزي و آموزش جوانان درحوزه فناوري اطلاعات و کسب و کارهاي نوين اين بخش از مهمترين موضوعات مطرح شده توسط جوانان اين شهرستان بود.
نظارت بر کافه رستوران ها و جلوگيري از استعمال قليان در آنها، راه اندازي صندوق هاي خرد در محلات، استفاده بيشتر از ظرفيت تشکل هاي مردم نهاد دربخش هاي مختلف، آموزش به والدين براي ارتباط بهتر با فرزندان، برگزاري مستمر جلسات ساماندهي امور جوانان و حمايت از جوانان نخبه و مخترع از ديگر نقطه نظرات جوانان در اين جلسه بود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه

 استاد محسن قرائتی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع «دعوت از نوجوان ها و جوانان به طلبه شدن» پرداختند که متن آن را در اختیار علاقه‌ ‌مندان خواهیم گذاشت:

مردم کره زمین یا تولید می‌کنند؛ یا توزیع می‌کنند و یا مصرف می‌کنند.

بنده از آقازاده‌های شما دعوت می کنم که بیایید طلبه شوید؛ برای اینکه اگر طلبه شوید، تولید علم می‌کنید. اگر مطهری نشوید و قرائتی شوید، در این صورت کتاب های تولید کننده‌ای چون شهید مطهری را خوانده و برای مردم بیان می‌کنید که همان توزیع علم است.

همچنین اگر نه فکری برای تولید و نه زبان و قلمی برای توزیع داشتید، در این صورت مصرف کننده علم هستید و به علمِ نافع عمل می‌کنید.
حدیث داریم که خوشا به حال : «عالمٌٍ ناطقٌ ینتفع بعلمه».

عالم، تولید کننده علم است، ناطق، توزیع کننده علم است و ینتفع بعلمه یعنی از علمش استفاده کند.

طلبه شوید منتها نه با زور؛ اگر بچه هایتان علاقه دارند که طلبه شوند، کمکشان کنید.

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد