Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال اعلام طرح "جهاد همبستگی ملی" از سوی سردار غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین، روسای اتاق اصناف کشور از این طرح حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته سردار غیب‎پرور طرحی را اعلام کردند که بر اساس آن، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در گفت‎وگوهایی روسای اتاق اصناف سراسر کشور از این طرح حمایت کردند.

 

یونس هواسیان، رئیس اتاق اصناف ایلام:

تسریع حل مشکلات سیل زدگان در طرح "جهاد همبستگی ملی"/ اتاق اصناف طرح بسیج را عملیاتی می کند

"یونس هواسیان"، رئیس اتاق اصناف استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی که از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام شده بود، گفت: طرح جهاد همبستگی ملی طرحی به موقع در یک زمان مناسب است که می تواند بسیاری از مشکلات مردم مناطق سیل زده را حل کند. وی اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی هر جا از ظرفیت مردم و بسیج استفاده شده برکات فراوانی را در پی داشته و بسیاری از مشکلات حل شده است. هواسیان افزود: بسیج از متن مردم است و اعتماد همه صنوف به بسیج باعث می شود که مشارکت ویژه ای را در زمینه طرح جهاد همبستگی ملی شاهد باشیم. رئیس اتاق اصناف استان ایلام ادامه داد: همکاران ما در اتاق اصناف استان تلاش می کنند تا طرح هر کاسب یک کالای اساسی را برای کمک به سیل زدگان عملیاتی کنند و این کار مهم و به موقع را از همین امروز شروع خواهیم کرد. لازم به ذکر است، براساس طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می‎شود. در قالب این طرح از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت شده تا در بازسازی و نوسازی منازل مسکونی سیل‎زدگان مشارکت کنند. این طرح یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام است و در قالب آن هر مسجد ساخت یک واحد مسکونی را می پذیرد و هر کسبه تأمین یک کالای اساسی را متقبل می شود.     محمد فرج‌زاده‌ها، رئیس اتاق اصناف قزوین:

طرح "جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی"، یک اقدام تاثیرگذار است/ اصناف قزوین حامی مردم سیل‌زده هستند

محمد فرج‌زاده‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: درپی سیل‌های اخیر در کشور تمام کسبه و اصناف اعلام آمادگی کردند که اقدامات لازم را انجام می‌دهند و تا به امروز در این حوزه با بسیج اصناف و سپاه همکاری بالایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طرح جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی، طرح کارآمدی است که همبستگی اصناف و مردم را با یکدیگر و با نهاد بسیج افزایش می‌دهد و با اعلام شدن آن به اتاق اصناف آن را به تمامی اتحادیه‌ها در سطح استان ابلاغ می‌کنیم.   رئیس اتاق اصناف استان قزوین ابراز کرد: اصناف در اعیاد شعبانیه در مساجد و سطح شهر برنامه‌هایی از جمله توزیع غذا داشت که امسال هزینه این نذورات برای مناطق سیل زده اختصاص پیدا کرد.   اصناف قزوین در فعالیت‌های خیر پیشقدم است وی تاکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌ها همیشه تفاهم و همبستگی خوبی با بسیج اصناف داشتند، اکنون نیز با اقدامات انجام شده با کلی فروش‌ها و خرده فروش‌ها هر اتحادیه هر روز مواردی را جهت ارسال به مناطق سیل زده جمع آوری می‌کنند.   این مسئول عنوان کرد: اصناف همیشه و در همه جا حرف اول را می‌زنند و به دلیل اعتقاداتی که بازاری‌ها دارند در سختی‌ها و کارهای عام المنفعه و خیر همچون ساخت مدرسه و مساجد پای ثابت هستند.   وی گفت: اصناف باتوجه به باورهای خود همیشه همکاری و همبستگی داشتند اکنون هم که سیل اتفاق افتاده این کمک‌ها و همبستگی افزایش می‌یابد و با مردم همراهی خواهند کرد.   فرج‌زاده‌ها در پایان تاکید کرد: اصناف قزوین در راستای فعالیت‌های خیر همیشه با بسیج اصناف تفاهم داشته اند و در شرایطی همچون سیل این همبستگی افزایش می‌یابد و طرح جهاد همبستگی ملی اقدامی مناسب در این راستاست.    

حسین خلیلی، رئیس اتاق اصناف گلستان:

طرح خوب «جهاد همبستگی ملی» نیازمند عزم ملی است/یک میلیارد ریال شورای اسلامی میدان بار انقلاب کالای اساسی تهیه کرد/کمک 7میلیارد ریالی بسیج اصناف

به گزارش گلستان ما؛ حسین خلیلی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه درباره اقدامات اتاق اصناف استان در کمک به اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در مناطق سیل زده گلستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیج عمومی از ابتدای وقوع سیل شکل گرفته بود  و تا به این لحظه هم همه مردم وبسیج و سپاه و ارتش و دولت  به کمک سیل زدگان آمدند این طرح  میتواند با استقبال مواجه شود.

وی با اشاره به ابعاد گسترده خسارات سیل، افزود: هرچند پیاده سازی این طرح سخت است اما با توجه به نوع دوستی و همتی که در هموطنان سراغ داریم ان شاا.. به ثمر خواهد نشست.

رئیس اتاق اصناف گلستان تصریح کرد: تاکنون 100میلیون تومان شورای اسلامی میدان بار انقلاب کالای اساسی تهیه کرده و  حدود 65 میلیون تومان هم به حساب اتاق اصناف واریز شده است  که نمونه ای از نوع دوستی بازاریان است.

خلیلی بیان کرد: هر اتحادیه نیز بین 3 تا 5 میلیون تومان  و در مجموع حدود 180 میلیون  تومان خواهدشد. فقط صنف قنادان حدود 70 میلیون کمک کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون سیل زدگان به نقدینگی بیش از چیز دیگری نیازمندند، خاطرنشان کرد:  قرار براین شد تا مبلغ  700 میلیون تومان کالای اساسی بعد از اعلام نیازمندی توسط بسیج اصناف کشور تامین شود.

بیش از 1500 واحد صنفی دچار خسارت شدند

خلیلی به میزان خسارت به واحدهای صنفی اشاره کرد و یادآورشد: تجهیزات  1200 واحدصنفی در آق قلا به زیر آب رفته و 250 واحد صنفی در گمیشان  و 105 واحد صنفی در گنبدکاووس  خسارت دیدند که باید با تمام توان تلاش کنیم تا مبلغ قابل توجه ای برای کمک به آنان تامین کنیم.

وی اذعان کرد: پیش بینی ما این است که در شهر گرگان بتوانیم 400 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری کنیم لذا از هر یک از استان های معین در گلستان در جلسه روز گذشته حداقل یک میلیارد تومان  کمک نقدی انتظار داریم.

رئیس اتاق اصناف گلستان  با اشاره  به گرم شدن هوا و فروکش کردن سیلاب، گفت: باید مردم مانند همیشه که در همه مواقع در دفاع از کشور پیش قدم هستند بار دیگر همت خود را در بازسازی مناطق سیل زده به رخ بکشنند.

سردار غلامحسین غیب پرور در روز یک شنبه 25 فروردین ماه در سومین بازدید خودر از مناطق سیل زده استان گلستان از آغاز طرح «جهاد همبستگی ملی»  خبرداده بود.

براساس این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور، هر بانک یک مدرسه را تقبل می‌کنند.

پتمهیدات لازم آن در حال انجام است و این طرح برای بازسازی و نوسازی مردم سیل‌زده کشور با همت مردم و محوریت مساجد انجام می‌شود.

این اقدام یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام بوده و سامانه‌ای در این راستا در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور فعال خواهند شد.

 

جلال‎الدین محمد شکریه، رییس اتاق اصناف گیلان:

«طرح هر کاسب یک کالای اساسی» در گیلان آغاز شده/ این طرح بسیار جامع، خوب و به موقع است/ به ندای بسیجیان لبیک می گوییم

جلال الدین محمد شکریه در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با طرح بسیج برای کمک به سیل زده گان با عنوان «هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک کالای اساسی»، اظهار کرد: به دنبال این هستیم کمک های نقدی و غیر نقدی را به سمت و سوی تجهیز لوازم منزل سیل زده گان ببریم چون بسیاری از لوازم خانگی سیل زدگان قابلیت استفاده ندارند.

وی افزود: در بحث تأمین موکت، فرش، پتو، گاز، یخچال و… طی دیداری که با سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه رییس سازمان بسیج اصناف استان داشتیم دقیقن به این مسئله پرداختیم و نگاه و تمرکز اتاق های اصناف استان و بسیج اصناف استان و سازمان بسیج در شهرستان ها بر روی این مهم تمرکز پیدا کرده است.

رییس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر اینکه «طرح هر کاسب یک کالای اساسی» در گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: اطمینان داریم اصناف ما با وجود مشکلات اقتصادی، مثل همیشه در تمام مسائلی که آسیب های مالی به هموطنان عزیز در جریان سیل و زلزله وارد آورده پیش قدم خواهند بود.

** اصناف به عنوان پیشانیِ بخش خصوصی در کف جامعه و کنار مردم حضور دارند
شکریه با اشاره به اینکه اصناف به عنوان پیشانیِ بخش خصوصی در کف جامعه و کنار مردم حضور دارند، اضافه کرد: ما به ندای عزیزان بسیجی و به این طرح بسیار جامع، خوب و به موقع لبیک می گوییم.

وی با اشاره به طرح های بسیج در خدمت رسانی به مردم، گفت: در ایام بازگشایی مدارس نیز طرح «یک بازاری یک دانش آموز» اجراشد و نیازمندی های دانش آموزان نیازمند را برطرف کردیم.

** به ندای عزیزان بسیجی لبیک می گوییم

رییس اتاق اصناف گیلان با تأکید براینکه شک نکنید در کمک به سیل زدگان به ندای بسیجیان عزیزمان لبیک می گوییم، اظهار کرد: از هر کمکی دریغ نمی کنیم و جامعه اصناف کمک به مردم سیل زده را وظیفه خودش می داند و در شرایط بحرانی در کنار هموطنان عزیز مان هستیم.

 

جمشید زند، رئیس اتاق اصناف مرکزی:

حمایت همه‌جانبه اصناف مرکزی از طرح« هر کاسب یک کالای اساسی»/کمک بیش از ۱ میلیارد تومانی اصناف استان مرکزی به مناطق سیل‌زده

جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص طرح «جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی» گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در بخش‌های اقتصادی کشور وجود دارد و سال گذشته و ابتدای همین سال هم اصناف با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند انصافاً از ابتدایی که بحث سیل مطرح شد اصناف پای‌کار بودند.

کمک بیش از ۱ میلیارد تومانی اصناف استان مرکزی به مناطق سیل‌زده

زند، که در سفری چندروزه برای بازدید از مناطق سیل‌زده در این مناطق مستقرشده است، ضمن بیان اینکه تا به امروز از سوی اصناف استان مرکزی با همکاری بسیج اصناف بیش از ۱ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است تصریح کرد: امروز با توجه به این حضور درصحنه اصناف نیاز به قید تعداد کالای اساسی در هیچ طرحی نیست زیرا اصناف همیشه در کنار مردم، در کنار نظام و در کنار سپاه بوده و هستند و خواهند بود.

طرح «جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی» را با تعداد بیشتری انجام می‌دهیم

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با تأکید بر اینکه امیدواریم به یاری خدا بتوانیم از طریق اصناف بیش از مقدار و تعدادی که توسط فرمانده بسیج مستضعفین کشور در «طرح جهاد همبستگی ملی» مطرح شد به هموطنان سیل‌زده کمک کنیم، بیان کرد: امروز در اهواز با حضور روسای اتاق‌های اصناف و فرمانده بسیج اصناف کشور جلسه‌ای داریم که به یاری خدا طرح بیشتر موردبررسی قرار خواهد گرفت.

وی تشریح کرد: اصناف کسانی هستند که این انقلاب را به ثمر رساندند و به‌عنوان بازوان انقلاب همیشه در کنار شادی‌ها و مخصوصاً مشکلات نظام و انقلاب بوده‌اند و ادامه‌دهنده خواهند بود.

زند اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه‌جانبه بتوانیم کمک کنیم تا هموطنانمان زودتر از مشکلاتی که در آن گرفتار هستند نجات پیدا کنند.

بسیج و اصناف جدای از هم نیستند

وی با اشاره به اینکه بسیج  و اصناف همیشه در حال همکاری هستند اضافه کرد: تا به حال هر اتفاقی هم که در خصوص کمک‌رسانی به سیل‌زدگان افتاده با همکاری بسیج و اصناف بوده است.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی افزود: این دو بخش از هم جدا نیستند و باید گفت که خالص‌ترین و واقعی‌ترین بسیجی‌ها در اصناف هستند و امروز خالصانه و از روی صدق دل در مناطق حاضر هستند و اگر کسی کاری را از روی دل شروع کند می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی ضمن تأکید بر اینکه امیدوارم اصناف بیش از آن چیزی که از آن‌ها توقع هست کمک کنند خاطرنشان کرد: انتظار داریم که افراد مسئول در مبادی توزیع، به‌صورت عادلانه و سریع این کالاها را به دست مردم برسانند.

 

سیدمحمود موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان:

مشارکت جدی بازاریان و کسبه زنجان در طرح جهاد همبستگی ملی/دولت و دستگاه های اجرایی تا حل نهایی مشکلات پای کار باشند

سیدمحمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: در سال گذشته نیز طرح یک کاسب،یک دانش آموز در سطح کشور برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح همه کسبه های استان زنجان با وجود اینکه برخی از کسبه ها حتی نمی خواستند نامش آورده شود، شرکت کردند، افزود: در این طرح کسبه ها دانش آموزان بی بضاعت را حمایت و پشتبیانی کردند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان خاطرنشان کرد: کسبه ها و بازاریان همواره در صحنه هستند به طوری که بازاریان و کسبه های استان زنجان قبل از اینکه کسی پای کار آمده باشد، برای کمک به سیل زدگان در تعصیلات عید مشارکت کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین اتحادیه نانوایان استان زنجان 50 هزار قرص نان به مناطق سیل زده ارسال کرد و حتی برخی از کسبه ها کمک های غیر نقدی خود را با خودروی شخصی به مناطق سیل زده برده و توزیع کردند.

وی با بیان اینکه این طرح موجب همبستگی ملی می شود، افزود: کسانی که وظیفه ای نداشتند بیشتر از کسانی که وظیفه داشتند برای کمک به سیل زدگان به صحنه آمدند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه حال سیل زدگان همانند بیماری است که تنها زخم بسته می شود اما هنوز مشکلات ادامه دارد، گفت: مردم، دولت و دستگاه های اجرایی باید تا حل نهایی مشکلات پای کار باشند.

موسوی افزود: یک روستایی درآمدی جز از طریق نگهداری دام و کشاورزی ندارد که با سیل از بین رفته است و باید کمک رسانی ها به ویژه در حوزه ساخت و ساز و بازسازی ادامه یابد.

وی گفت: همه آرزو دارند که به سیل زدگان کمک کنند اما باید به نحو شایسته ای کمک رسانی ها توزیع شود.

این مسئول با بیان اینکه بسیج و سپاه حق بزرگی بر گردن کشور دارند،افزود: اما گاهی مورد کم لطفی برخی ها قرار می گیرند، در این حوادث باید همه پای کار باشند.

 

شاپور رضایی، رئیس اصناف اردبیل:

اصناف اردبیل پیشقدم اجرای طرح جهاد همبستگی ملی/ مایحتاج سیل زدگان در حال تهیه است

شاپور رضایی افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با تقدیر از اصل طرح "جهاد همبستگی ملی" بسیج و تاکید بر راهگشا بودن این طرح در حل مشکلات اساسی سیل زدگان، اظهار داشت: اصناف، کسبه و بازاریان استان اردبیل با هماهنگی بسیج اصناف این استان در اجرای  این طرح ملی پیشقدم شده اند.

وی افزود: مایحتاج ضروری سیل زگان از جمله آرد، لباس و مواد غذایی توسط اصناف استان اردبیل در حال جمع آوری است.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل بیان داشت: در بازدیدی که از مناطق سیل زده همچون لرستان و  آق قلا داشتیم به صورت حضوری با مشکلات اهالی فهیم و سیل زده این مناطق آشنا شدیم و تمام تلاشمان بر این است که تا جایی که می توانیم از آلام این عزیزان بکاهیم.

وی  ادامه داد: با توجه به عمق زیاد خسارت سیل، بایستی هرکس هر چه در توان دارد برای برطرف کردن مشکلات حادثه دیدگان و مردم سیل زده بکاربگیرد،فلذا در این شرایط  طرح یک کاسب ، یک کالای اساسی برای سیل زدگان یک دعوت ملی است  که از طرف بسیج صورت گرفته و  یقینا  اتاق اصناف با جدیت از این طرح حمایت عملی می کند.

رضایی افشار تصریح کرد: طرح طرح «جهاد همبستگی ملی» یک طرح کامل بوه  و در واقع همان تقسیم کار و برنامه‌ریزی برای هر صنف و گروه اجتماعی در راستای کمک به سیل‌زدگان است.

 طبق طرح طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد یک منزل مسکونی و هرکاسب تامین  یک کالای اساسی برای سیل زدگان را عهده دار خواهد شد.

 

یوسف جعفری، رئیس اتاق اصناف کرمان:

همکاری موثر با بسیج اصناف در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی

به گزارش "راه آرمان" بعد از آسیبهای وارده از سیل های اخیر به برخی استانهای کشور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج با اعلام طرح جهاد همبستگی ملی از محوریت مساجد برای بازساری خبر داد. وی تشریح کرد: در این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور، هر بانک یک مدرسه را تقبل می‌کنند.   در همین راستا یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف کرمان در گفتگو با "راه آرمان" گفت: با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف کرمان کمکهای قابل توجهی به سیل زدگان صورت گرفته است وی ادامه داد: کمکهای نقدی 3 میلیار ریالی و کمکهای غیر نقدی بالغ بر 3میلیارد ریال برای هموطنان گرفتار در سیل جمع آوری شده است. رئیس اتاق اصناف کرمان ضمن تاکید بر همکاری موثر با بسیج اصناف در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی خاطرنشان کرد: قطعا با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف در خصوص ضرورت خرید کالا و ارسال کمک های نقدی نظر سنجی نهایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود