Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@23:39:00 GMT

بدنه اتوبوس مؤثرترین روش تبلیغ در شهرها

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۷۰۸

بدنه اتوبوس مؤثرترین روش تبلیغ در شهرها

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، بدنه اتوبوسها را  از موثرترین روشهای تبلیغات محیطی شهری در دنیا برشمرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، پیمان سنندجی درباره تبلیغات روی بدنه و داخل اتوبوس‌ها گفت: اتوبوس یک رسانه شهری متحرک و موثر است و در تمام دنیا از اتوبوس و تبلیغات روی آن به عنوان مهمترین ابزار رسانه ای نام برده واستفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نبایستی این ظرفیت رسانه ای را از دست بدهیم. ضمن اینکه در این شرایط اقتصادی کنونی، می‌توان روی تبلیغات به عنوان یک منبع درآمدی برای اتوبوسرانی ها، حساب باز کرد.

در شهر تهران، حدود یک سال و نیم است که تبلیغات روی اتوبوس‌ها به دلایل مختلف حذف شده اما ما پیگیر هستیم تا بتوانیم با شرایط بهتر و جدیدتری این کار را برنامه ریزی و انجام دهیم.

وی افزود: با استفاده از روش های نوین می‌توان تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها را به شکلی انجام داد که مسافران بتوانند از داخل اتوبوس بیرون را هم ببینند.

سنندجی با اشاره به نمایشگرهایی که در ایستگاه‌های اتوبوس شهر تهران نصب شده است، گفت: این نمایشگرها برای ارائه سیستم های اطلاع‌رسانی مانند زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها، خبر ترافیکی و... برای آگاهی بخشی به مسافران و شهروندان هستند. در حال حاضر650 نمایشگر در ایستگاه‌ها نصب داریم که بخشی از آنها (حدود 25 تا 30 درصد) با مشکل قطعه و مسائل فنی مواجه شده اند، و از آنجا که شرکت کنترل ترافیک تهران متولی نگهداری این نمایشگرها است، مسئولین آن شرکت، در تلاش اند تا نواقص را رفع و آنها را فعال نمایند.

وی در خاتمه افزود: این شرکت در بخش آموزشهای شهروندی و در جهت کمک به ارتقاء فرهنگ عمومی با استفاده از تصاویر متحرک و گویا، کلیپ های آموزشی را تهیه کرده که در نظر دارد از طریق این مانیتورها در اختیار شهروندان قرار دهد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تبلیغات شرکت واحد بدنه اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم