Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اولین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی به مدت یک روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی در استان و ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا عنوان کرد و افزود: با تلاش مأموران در این عملیات بیش از دو هزار ثوب البسه قاچاق، ۴۵۰ دستگاه لوازم خانگی و بیش از چهار هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی استان کردستان کشف ۱۶ تن آرد، ۸۰۰ کیلوگرم مغز گردو و ۷۵ دستگاه گوشی تلفن هوشمند قاچاق را از دیگر موفقیت‌های کارکنان در این طرح دانست و ادامه داد: در همین راستا بیش از چهار هزار قلم اقلام ممنوعه و انواع مواد دخانی قاچاق نیز کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده در این عملیات بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این عملیات هشت دستگاه خودرو توقیف و ۹ نفر از عوامل توزیع قاچاق کالا دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف بیش از چهار میلیارد ریال قطعات یدکی قاچاق خودرو در شهرستان بانه خبرداد و بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید غلام اللهی شهرستان بانه در ادامه اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و تشدید اقدامات کنترلی در محور بانه – سقز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از خودروی مذکور ۱۲۲ کارتن حاوی ۴۲۸ عدد انواع قطعات یدکی خودروی خارجی قاچاق که به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

وی در ادامه سخنان خود از کشف ۷۶ دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان سقز خبرداد و اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سقز در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در محور سقز به دیواندره به یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی استان کردستان ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از این خودرو ۷۶ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد گوشی را بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، یادآور شد: در همین رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4594352

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سنندج قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان