Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@18:14:34 GMT

علیمنصور با این اداها ترمز پرسپولیس را کشید/عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۸۱۸

به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا منصوریان به خاطر چهره فتوژنیکش همیشه سوژه‌ای جذاب برای عکاسان بوده و این‌بار در طول بازی پرسپولیس و ذوب آهن، امیرحسین خیرخواه لنز دوربینش را روی حالات صورت مربی تیم اصفهانی زوم کرده بود. 
این همه حرص و جوش و تکاپو بخشی از مدل مربیگری منصوریان است. منصوریان که پس از دوره کابوس وار استقلال حالا در اصفهان و ذوب آهن احیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 43

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال اصفهان ذوب آهن استقلال اصفهان بازی پرسپولیس ذوب آهن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی تورینو روبه‌روی این تیم قرار گرفت تا دربی شهر تورین را برگزار کند و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 

شزنی در این دیدار مثل همیشه به عنوان دروازه‌بان اول در دروازه یووه حضور داشت و روی یک صحنه به صورت اتفاقی با آدام ماسینا درگیر شد و آرنج این بازیکن به صورت غیرعمد برخوردی با صورت او داشت که باعث آسیب‌دیدگی شدیدی شد. 

بازی برای چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی در حال درمان این ستاره لهستانی بود که صورت خون آلودش باعث نگرانی هواداران و کادر فنی یووه بود. گفته می‌شود که کادر پزشکی این تیم از همان ابتدا حدس زده بود که شزنی دچار شکستگی از ناحیه استخوان بینی شده و پس از بازی راهی بیمارستان شد تا به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرد. 

در صورتی که شزنی تواند به دلیل شکستگی بینی در ترکیب یوونتوس قرار بگیرد، ماتیا پرین آماده است تا جای او را در چند دیدار پیش رو پر کند و امیدوار است که بتواند بدون مشکل به تیمش در این دیدارها کمک کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید
  • نقص در ترمز، علت واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • بورل: انتظار حمله‌ای از سوی اسرائیل در واکنش به عملیات ایران را دارم | ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم
  • تدوین استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • طلای جهانی دوباره پر کشید
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید