Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:06:58 GMT

بازدید حناچی از استادیوم «الزورا» در پایتخت عراق

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۸۳۷

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران که به دعوت شهردار بغداد به عراق سفر کرده است، چهارشنبه از استادیوم الزورا در بغداد بازدید به عمل آورد که توسط پیمانکار ایرانی در حال ساخت است.

شهردار تهران در حاشیه بازدید از این استادیوم گفت: استادیوم الزورا توسط یکی از شرکت‌های پیمانکار معتبر داخلی در حال ساخت است که تا الان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی تصریح کرد: این پروژه حدود ۵۰۰ پرسنل دارد و به جز سیستم‌های صوتی و تصویری و مصالح خام، در بقیه موارد از تولیدات ایرانی در آن استفاده شده است.

او ادامه داد: با وجود چالش‌های امنیتی که در عراق وجود دارد، این پروژه با تأیید و حمایت کامل دولت عراق پیش رفته است. افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم این پروژه را در بغداد پیش ببریم ‌و برای جوانانمان اشتغال ایجاد کنیم و گرهی را در شهر بغداد باز کنیم.

گفتنی است پیمانکار این پروژه از پیمانکاران اصلی شهرداری تهران است وتوسعه خط ۳ مترو پایتخت نیز توسط همین پیمانکار صورت گرفته بود.

لازم به ذکر است شهردار تهران اولین مسئول بلندپایه ایرانی است که از پروژه بزرگ استادیوم الزورا بازدید به عمل آورده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهردار تهران بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد

رئیس جمهور ترکیه در صدر هیأتی بلندپایه و بعد از ۱۲ سال وارد بغداد -پایتخت عراق- شد.

به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، ظهر امروز (دوشنبه)، در صدر هیأتی بلندپایه از وزرای این کشور وارد بغداد شد.

رئیس جمهور ترکیه بعد از ۱۲ سال به عراق سفر کرده است. «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه اخیرا اعلام کرد که در جریان این سفر دو طرف بیش از ۲۰ توافقنامه و قرارداد امضا خواهند کرد.

به گفته منابع عراقی، اردوغان در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس جمهور، رئیس پارلمان عراق و تعدادی از مقامات ارشد منطقه کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

رسانه‌های ترکیه‌ گزارش داده‌اند که در این سفر، مسئله آب، طرح «راه توسعه» و چند مسئله راهبردی دیگر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر خارجه ترکیه اخیرا در کنفرانسی در باره این سفر گفت: «هدف ما توسعه روابط با عراق است به‌گونه‌ای که ثبات منطقه‌ای، رونق و توسعه ممکن شود و ما روابط خود را نهادینه کنیم.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • اجرای طرح‌های معماری ایرانی - اسلامی در بوستان‌های پایتخت