Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:47:02 GMT

75 هزار متر مربع از معابر شهر ری آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۸۵۱

75 هزار متر مربع از معابر شهر ری آسفالت شد

شهرری- ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 (شهرری) گفت: 75 هزار متر مربع از معابر شهر ری طی سال 97 لکه گیری و روکش آسفالت شد.

یوسف علی دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 10 هزار و 965 تن آسفالت صرف لکه گیری، روکش کاری و آسفالت این معابر شده است، اظهار داشت: در اجرای عملیات آسفالت معابر شهرری اولویت با خیابان‌هایی بوده که آسفالت آنها غیرقابل تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: 50 درصد از این حجم آسفالت صرف روکش، لکه گیری و نگهداشت معابر و 50 درصد نیز صرف معابر جدید شده است.
دهقان افزود: طرح‌های نگهداشت معابر، درزگیری و لکه گیری آسفالت، همسطح سازی دریچه ها، بررسی و رسیدگی به پیام‌های 137 و رسیدگی به آن از موارد مهم در حوزه نگهداشت است که همواره در حال رسیدگی است.
وی تصریح کرد: علاوه بر اجرای طرح های داخلی، طرح های فرا منطقه ای از جمله اصلاح هندسی، احداث لوپ و رمپ در خیابان های شهید رجایی به بزرگراه آزادگان، شهید دستواره به آزادگان نیز در حال اجراست.
معاون فنی شهرداری منطقه 20 در ادامه از احداث سوله مدیریت بحران ناحیه هفت نیز خبر داد و گفت: این سوله با اعتبار 2 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 35 درصدی در حال انجام است و با احداث آن تعداد سوله های مدیریت بحران به 11 تا افزایش می یابد.
دهقان تعریض خیابان و بلوار امام حسین (ع) در ناحیه 2، تراش و روکش بخشی از خیابان دیلمان شمالی و همچنین خیابان دولت آباد، تکمیل ساختمان اسکان کارگری در ناحیه پنج، احداث 169 مورد هم سطح سازی دریچه، 895 مورد همسطح سازی سنگ دال‌های بتنی شکسته، 82 مورد رفع معارض تاسیساتی، 35 مورد پل‌های فلزی، 2 هزارو 670 متر مکعب بتن ریزی را از اقدامات انجام شده در سال گذشته برشمرد.

**پارک سوار جوانمرد به زودی به بهره برداری می‌رسد
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 افزود: پارک سوار جوانمرد قصاب با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و اعتبار سه میلیارد تومان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: بازندگی‌های اخیر موجب وقفه در اجرای پروژه پارک سوار جوانمرد شد و عملیات روکش آسفالت مسیر نشد.
دهقان گفت: 23 هزار متر مربع از 30 هزار متر مربع پهنه پارک سوار جوانمرد قصاب دارای پوشش آسفالت است و مابقی نیز در روزهای آتی آسفالت می شود.
وی پارک سوار جوانمرد قصاب را بزرگترین پروژه پایانه در پهنه جنوبی تهران عنوان کرد و افزود: در این پایانه تمامی مدهای حمل و نقل عمومی از جمله پارکینگ و سکوهای اتوبوس و تاکسیرانی لحاظ شده است.
دهقان یادآور شد: مسافران از ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برای جابجایی استفاده می کنند که این حجم مسافر برای جابجا شدن شهروندان به ویژه تردد در شهرهای جنوبی تهران، یک ظرفیت برای این پایانه مسافربری به شمار می‌رود.
پایانه جوانمرد قصاب در جنوبی تهران نقطه شهر تهران واقع شده است که شهروندان جنوب پایتخت به ویژه مردم شهرستان های ری، ورامین، پاکدشت و قرچک برای عزیمت به تهران از این پارک سوار استفاده می کنند.

** بوستان های ناتمام شهری در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد
دهقان در ادامه از بهره برداری بوستان توسکا، مینیاتوری، بانوان و خانواده در تابستان امسال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح ها از تابستان گذشته آغاز شده است.
وی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برج تاریخی طغرل در مجموعه رازی شهرری خبر داد و گفت: فاز یک مجموعه رازی با 20 هزار متر مربع مساحت، سه سالن 200 نفری با تجهیزات و امکانات به روز و سالن‌های مدرن و یک سالن آمفی تئاتر هزار نفری در حال اجرا است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 عنوان کرد: غرفه‌های فرهنگی و تجاری نیز در کنار مجموعه رازی قرار گرفته که اقداماتی هم برای اتمام و تکمیل این طرح در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

**15 میلیارد ریال برای احداث بوستان بانوان شهرری هزینه شد
معاون فنی شهرداری منطقه 20 گفت: 15 میلیارد ریال برای احداث بوستان بانوان در شهرری هزینه شد و این بوستان هم اکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در تابستان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: احداث بوستان بانوان از معدود پارک‌هایی است که در پهنه جنوبی پایتخت مخصوص این قشر در محیطی مناسب از سال گذشته آغاز شده و در تابستان امسال به بهره برداری می رسد.
دهقان با اشاره به اینکه ارتقای سلامت و ورزش بانوان در این بوستان محقق خواهد شد، تصریح کرد: مسیر دوچرخه سواری، پیاده روی، وسایل ورزشی مختص بانوان از امکاناتی است که در این بوستان برای استفاده و بهره برداری مناسب در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: این بوستان با مساحت پنج هکتار در محله بهشتی شهر ری احداث شده و علاوه بر این، بوستان توسکا و مینیاتوری نیز در این منطقه جنوبی در حال ساخت است و امسال به بهره برداری می رسند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 (شهرری) بیان کرد: با احداث این بوستان ها سرانه فضای سبز شهرری که از اولویت های شهرداری منطقه 20 است ارتقا می یابد.
وی اقدامات شهرداری را در حوزه توسعه بوستان‌ها موضوعی مهم دانست و گفت: احداث و توسعه بوستان از درخواست های شهروندان به شمار می رود که شهرداری در این بخش اقداماتی را انجام داده است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري منطقه 20 بهسازي معابر شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه