Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:02:05 GMT

بیمه بیمه‌شدگان قطع نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۸۸۵

بیمه بیمه‌شدگان قطع نمی‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد دریجانی  مدیرکل بیمه سلامت استان یزد بیمه بیمه‌شدگان قطع نمی‌شود و با تکمیل بانک اطلاعاتی، کار انتقال بیمه تا پایان اردیبهشت‌ماه به تدریج انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیمه درمان این بیمه‌شدگان به بیمه سلامت انتقال می‌یابد، افزود: مجموع افراد واجد شرایط این طرح در کشور یک میلیون نفر هستند که این آمار در استان یزد به ۱۰ هزار نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریجانی این اقدام را یکی از گام‌های مهم در راستای تجمیع بیمه‌ها دانست و عنوان کرد: در حال حاضر جمعیت بیمه‌شدگان بیمه سلامت در استان یزد ۳۵۴ هزار نفر است که با اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، آمار افراد زیر پوشش به ۳۶۴ هزار نفر خواهد رسید.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به گستردگی خدمات بیمه سلامت بیان کرد: در استان یزد افراد زیر پوشش ۳ میلیون و ۵۶۰ هزار بار مراجعه سرپایی و ۶۰ هزار بار مراجعه به منظور بستری داشته‌اند و ۹۱۴ مؤسسه نیز با این بیمه طرف قرارداد هستند که با این گستردگی خدمات، امکان ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد فراهم می‌شود.

۱۰ هزار بیمه‌شده کمیته امداد یزد زیرپوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

مدیرکل بیمه سلامت یزد با اشاره به اینکه به تازگی تفاهم‌نامه‌ای میان بیمه سلامت و کمیته امداد در سطح ملی منعقد شده است، گفت: این تفاهم‌نامه بیمه‌شدگان کمیته امداد در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت را در بر می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر افزایش خدمات دریافتی، نظام ارجاع و پزشک خانواده بیمه شدگان کمیته امداد مانند گذشته انجام خواهد شد و ۱۰ هزار بیمه‌شده کمیته امداد یزد زیرپوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

دریجانی خاطرنشان کرد: میزان هزینه‌ها و فرانشیز خدمات نیز هیچ تفاوتی با قبل نخواهد داشت و هزینه ۳ هزار تومانی صدور دفترچه بیمه سلامت نیز از سوی کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» با اشاره به وجود ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.
 
به گفته وی؛ مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت، یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده ها است که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر شرایط سخت اقتصادی کشور تصریح کرد: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
 
وی افزود: سرانه مستمری خانواده های یک نفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان می باشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
 
به گفته وی؛ سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف راه اندازی شد، با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان