Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:33:19 GMT

تجمع حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری بومهن

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۹۱۳

تجمع حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری بومهن

تهران- ایرنا- عده ای از افراد که خود را حامیان حقوق حیوانات معرفی کردند امروز (پنجشنبه) مقابل ساختمان شهرداری بومهن در استان تهران تجمع و اعتراض خود را نسبت به آنچه «رفتار نامناسب ماموران زنده گیری سگ‌های سرگردان در شهرهای بومهن، رودهن و پردیس» خواندند اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این افراد تاکید کردند که خواهان رفتار و برخورد مناسب ماموران زنده گیری با حیوانات در شهرستان پردیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این تجمع کنندگان که خود را برای خبرنگار ایرنا «مریم» معرفی کرد گفت: در احادیث دینی نیز توصیه و تاکیدهای فراوان به رفتار مناسب با حیوانات شده است؛ ما از نحوه زنده گیری حیوانات سرگردان در شهرستان گلایه داریم.
وی مدعی شد که تصاویری را از نحوه رفتار نامناسب برخی ماموران در زنده گیری حیوانات در شبکه های اجتماعی دیده است.
این تجمع کننده افزود: به ما گفته بودند سگ ها را پس از زنده گیری در «گندک» دماوند که محل تخلیه زباله است نگه می دارند اما پس از مراجعه به آنجا هیچ سگی مشاهده نکردیم و می خواهیم که مسئولان محل نگهداری آنها را اعلام کنند.
وی گفت: برای غذارسانی به حیوانات باید به نقاط مختلف شهرستان برویم در صورتی که اگر آنها در محل مشخصی نگهداری شوند، حامیان حقوق حیوانات نیز به راحتی به آنها رسیدگی می کنند.
این فرد تاکید داشت که که حامیان حقوق حیوانات با غذارسانی، عقیم سازی، واکسیناسیون و انگل زدایی از سگ‌های سرگردان مراقبت می‌کنند.
به گزارش ایرنا تجمع این افراد در حالی امروز برگزار شد که طی ماه های گذشته وجود سگ های سرگردان در نقاط مختلف شهرستان پردیس همواره محل انتقاد و گلایه شهروندان بوده است و تاکنون خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز چند خبر و گزارش از مشکلات شهروندان در این زمینه تهیه کرده است.
شهروندان گلایه دارند که وجود سگ های سرگردان و ولگرد محیط و محل زیست انسان ها را آلوده می کند؛ همچنین بارها مشاهده شده با حمله این حیوانات بویژه سگ ها به افراد بخصوص کودکان، مشکلات فراوانی ایجاد شده است.
این شهروندان همواره برخورد با سگ ها و دیگر حیوانات سرگردان و ولگرد را از مسئولان مطالبه کرده اند.
در جریان تجمع این افراد امروز، خبرنگار ایرنا تلاش کرد با مسئولان شهرداری بومهن درباره موضوع و نیز پاسخ به ادعای تجمع کنندگان درباره رفتار ماموران زنده گیری این نهاد مصاحبه کند که همکاری نکردند و پاسخگو نبودند.
پردیس با 250 هزار نفر جمعیت یکی از 16 شهرستان استان تهران به شمار می رود که سال 1391 تاسیس شد و در حدود 20 کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري حاميان حقوق حيوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان جالب زباله گردی که پاکبان شهرداری شد | رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند

رضا محمدی در گفتگو با همشهری آنلاین درباره جمع آوری طرحی مبنی بر برخورد با زباله گردان غیر مجاز از ابتدای فروردین تا امروز خبر داد و گفت: طی این طرح، نزدیک به ۶۰۰تن زباله خشک از زباله‌جمع‌کن‌ها و ۱۵۰خودرو از زباله‌گردهای غیرمجاز توقیف کردیم.

او افزود: مافیاهای زباله در تهران از هر زباله گرد بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون درآمد دارند ولی حقوق حداقلی بین ۶ تا ۱۰ میلیون به آنها می‌دهند بدون اینکه هیچ ضمانتی در مقابل جان و امنیت آنها داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ادامه یک ماجرای جالب را از یکی از زباله گردان بازگو کرد و گفت: یکی از پیمانکارها به بنده توضیح داد که یک‌بار به زباله‌گردی اعلام کرده که بهتر است به‌عنوان پاکبان استخدام شود؛ چون این کار بیمه و حقوق ثابت دارد. این فرد از طریق پیمانکار رصد و در نهایت مشخص شد که زباله‌گرد است و در یک خانه محقر محدوده منطقه ۲۰زندگی می‌کند. نصف خانه‌اش مملو از زباله‌های خشک بود که براساس نظر کارشناسان حدود ۶۰میلیون تومان ارزش داشت، اما مافیا از او ۱۰میلیون تومان می‌خرید. جالب است بدانید که این فرد اکنون به‌عنوان پاکبان در شهرداری استخدام شده است.

کد خبر 845505 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پسماند زباله شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رفتار امیلیانو مارتینز آزارم می‌دهد چون او قبلاً شخصیتی آرام و خجالتی داشت
  • داستان جالب زباله گردی که پاکبان شهرداری شد | رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)