Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:21:48 GMT

کشف ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۸۹۲۹

کشف ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو کامیون با بار چوب در بخش پی رجه این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه پی رجه این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران باهماهنگی قضایی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ زارع گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به پیامد‌های ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فراورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از برخورد قاطع، جدی و قانونی دستگاه قضایی با متعدیان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

ابوالقاسم کیانی افزود: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

او ادامه داد: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهرگفت: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر