Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مناطق دریایی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از چنان استحکام و امنیت پایداری برخوردار است که دشمن نمی‌تواند حتی تصور تهدید علیه آن داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مناطق دریایی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از چنان استحکام و امنیت پایداری برخوردار است که دشمن نمی‌تواند حتی تصور تهدید علیه آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی ایالات متحده آمریکا تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک مجموعه یکپارچه هستند و در زمین، هوا و دریا هیچ تفکیکی بین آن‌ها نیست و دوشادوش هم تلاش می‌کنند منافع جمهوری اسلامی ایران را در مناطق مختلف تامین و امنیت را هم برای جمهوری اسلامی ایران و هم منطقه ایجاد کنند.

وی افزود: مناطق دریایی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران نیز از چنان استحکام و امنیت پایداری برخوردار است که دشمن نمی‌تواند حتی تصور تهدید علیه آن داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: به زودی شاهد برگزاری یک رزمایش بین کشورهای حاشیه اقیانوس هند با محوریت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی گفت: در عملیات وعده صادق نیروهای مسلح بار دیگر توانستند  لبیک گوی امام امت باشندو ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات برسانند. 

وی با برشمردن ۴ دستاورد برای عملیات «وعده صادق» خاطرنشان کرد:دستاورد اول تحقق آیات قرآن بود. قرآن کریم در سوره عنکبوت می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد و رزمندگان سپاه، ستاد کل و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات اخیر خود این آیه را به اثبات رساندند و موشک‌ها و پهپادهای دوربرد ما توانستند با عبور  از انواع پدافند‌هایی که اسرائیل خود را پشت آنها پنهان کرده، لرزه به تن این رژیم جعلی بیندازند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: دستاورد دوم محقق کردن فرامین امام امت بود که در سالهای گذشته خطاب به دشمنان فرموده بودند دوران بزن و در رو گذشته و در همین خطبه‌های نماز عید فطر نیز فرمودند که رژیم تنبیه خواهد شد.

امیر حیدری ضمن تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد، سومین دستاورد عملیات وعده صادق را در هم شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی همچنین دستاورد چهارم این عملیات را تغییر معادله قدرت در منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران و تثبیت قدرت برتر نیروهای مسلح ایران عنوان کرد و گفت: کشورهای منطقه بارها مخاطب قرار گرفته‌اند که حضور بیگانگان نمی‌تواند تامین کننده امنیت و اهداف ملی آنها باشد و وحدت و متمرکز بودن بر مولفه‌های همگرا است که می‌تواند امنیت را در منطقه حاکم سازد و عملیات وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی دست برتر را در منطقه دارد و می‌تواند امنیت را بدون دخالت هیچ قدرت خارجی حاکم سازد. 

 فرمانده نیروزی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی زمینی محوری جمهوری اسلامی ایران توانسته در سالهای اخیر تغییراتی در ساختار، سازمان، هویت و ماهیت یگان‌های خود ایجاد کند که این تغییرات او را به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع بدل کرده که آماده است به هر تهدیدی در هر زمان و مکان پاسخ کوبنده و قاطع بدهد. 

وی همچنین با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شی‌ء توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان عنوان کرد: امروز آسمان این مرز و بوم توسط قرارگاه پدافند خاتم الانبیا حفاظت می‌شود و اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود