Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@09:22:20 GMT

نمایش محصول مشترک ایران و ژاپن با بازی مهناز افشار

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۱۲۷

نمایش محصول مشترک ایران و ژاپن با بازی مهناز افشار

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» این فیلم جهت نمایش در بخش مسابقه «جلوه گاه شرق» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تحویل دفتر جشنواره شد.
این فیلم به کارگردانی «تاکه فومی تسوتسویی» کارگردان ژاپنی محصول مشترک ایران و ژاپن است و قرار است بعد از نمایش در جشنواره جهانی فجر در هر دو کشور اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان «مهمان خانه ماه نو» آمده است: نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آنها را به هم می‌ریزد...

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از مهناز افشار، لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان و مریم بوبانی، جواد یحیوی و بازیگران ژاپنی نیز عبارتند از:ماساتوشی ناگاسه و ای اکو کوبایاشی (اوشین).

پوستر فیلم «مهمان خانه ماه نو» نیز رونمایی شده است.

عوامل «مهمانخانه ماه نو» نیز عبارتند از کارگردان: تاکه فومی تسوتسویی، مشاور کارگردان: محسن قرایی، نویسنده: نغمه ثمینی، مشاور فیلمنامه: شهره گلپریان، مجری طرح: امیرحسین نوروزبیگی، مدیر تولید: مجید بابایی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، مجری گریم آقایان: عبدالله اسکندری، مجری گریم بانوان: شراره طاهری، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، دکور: محمدعلی شیبک، تدوین: سهراب خسروی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، طرحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صداگذاری: منصوره اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری: کاتسو می یانا گیجیما، مدیربرنامه ریزی: منصور وثوقی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، آهنگساز: حامد ثابت، مشاورین پروژه: حسن بلخاری، کمال تبریزی، تهیه کننده بخش ژاپن: شهره گلپریان، تهیه‌کننده ایران جواد نوروزبیگی، سرمایه‌گذاران: گروه سینمایی مبینا، محسن خباز، ندا محمودی، جواد نوروزبیگی.

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهناز افشار فیلم ژاپن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اظهارات دارا حیایی درباره پدرش تا پخش یک سریال جدید

آخرین وضعیت پرونده ثبت جهانی ۸ روستای ایران، اظهارات دارا حیایی درباره پدرش، پخش سریالی جدید با بازی رضا شفیعی‌جم، زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟، درگذشت ۳ هنرمند، کمک ۳۱۵ هزار دلاری سینماگران برای غزه و... از جمله اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا،‌ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به مطرح شدن مسئله زبان‌های در حال زوال در جهان، گفت: سازمان یونسکو اطلسی بر اساس خوداظهاری کشورها از زبان‌ها و گویش‌های در حال زوال منتشر می‌کند. فکر می‌کنم حدود ۱۳ زبان و گویش ایرانی در معرض زوال هستند. در معرض زوال یعنی کسی دیگر به آنها گویش نمی‌کند و نابودی یک زبان و گویش نابودی یک فرهنگ است.

آخرین وضعیت پرونده ثبت جهانی ۸ روستای ایران

معاون گردشگری کشور گفت: پرونده ۸ روستای ایران برای ثبت جهانی در حال تدوین است تا پیش از موعد ارسال (۱۸ اردیبهشت‌ماه)، به سازمان گردشگری ملل متحد ارسال شود.

رابطه مردم با حفاظت آثار تاریخی قطع شده است

مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی وزارت میراث فرهنگی گفت: دولتی کردن حفاظت از میراث فرهنگی باعث انقطاع رابطه مردم با حفاظت آثار تاریخی شده است.

یادی از ۱۶ پاسدار شهید در سوریه

خانطومان نام منطقه‌ای در سوریه است که در پی یک عملیات چندین تن از نیروهای مدافع حرم در آن به شهادت رسیده‌اند. در پی این حادثه کتابی برای گرمیداشت یاد آن‌ها به چاپ رسیده است.

بدرقه مجید فروغی در میان بهت و اشک‌هایی بی‌پایان

پیکر مجید فروغی ـ فعال رسانه و هنر ـ در میان بهت و اشک‌های بی‌پایان خانواده، همکاران و دوستانش به خاک سپرده شد. او پنجشنبه ۲۳ فروردین‌ماه هنگام کوهنوردی درگذشت.

دارا حیایی: پدرم تا کی می‌تواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟

دارا حیایی که این روزها در برنامه «شب‌های مافیا» در شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود، گفت: خدا را شکر که فضای ورود چهره‌های جدید، هموارتر شده است. فیلمسازان ما باید به جوان‌ها میدان بدهند و به آن‌ها اعتماد کنند. اگر نسل ما وارد این عرصه نشود، چه کسی می‌خواهد نقش‌های سنین ما را بازی کند؟ پدر من تا کی می‌تواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟

پخش سریالی جدید با بازی رضا شفیعی‌جم

سریال جدید «خط رو خط» در ژانر کمدی شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟

انتشار رمان «تا آگوست» نوشته «گابریل گارسیا مارکز» نویسنده بزرگ برنده نوبل ادبیات، انعکاسی از تاثیرات زوال عقل بر یک ذهن خلاق است.

کامران فانی کیست و چه کرده؟

مرتضی هاشمی‌پور در نوشتاری به کارنامه کامران فانی پرداخته و می‌گوید: «آنچه از دانش و منش کامران فانی در صدر کارنامه او قرار می‌گیرد و ستایش هر مخاطبی را به همراه دارد سخاوت او در دادن اطلاعاتی است که طی سالیان متمادی و بر اثر خواندن و پژوهش به دست آورده است.»

۳ درگذشت

منوچهر پناهی‌نژاد هنرمند پیشکسوت موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت امروز و در ۸۲ سالگی درگذشت.

همچنین «روبرتو کاوالی» طراح مُد معروف ایتالیایی در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

«النور کاپولا» فیلمساز آمریکایی نیز که برای ساخت مستندی درباره فیلم معروف «اینک آخرالزمان» ساخته همسرش «فرانسیس فورد کاپولا» شناخته می‌شود در ۸۷ سالگی درگذشت.

عودنوازی ایرانی و فاجعه‌ای که در راه است!

یک نوازنده موسیقی می‌گوید که اگر نوازندگان نسل جدید، رعایت اصالت‌ها را واجب ندانند، این روند به مسیر موسیقی ایران صدمه می‌زند و تا چند سال دیگر موجب می‌شود فاجعه‌ای رخ دهد و اصالت‌ها فراموش شود.

«دَه‌هزار جهان» در باغ مجسمه‌ موزه‌ هنرهای معاصر 

چیدمان «دَه‌هزار جهان» امروز در باغ مجسمه‌ موزه‌ هنرهای معاصر تهران افتتاح شد.

کمک ۳۱۵ هزار دلاری سینماگران برای غزه

حراجی «سینما برای غزه» که توسط گروهی از فیلم‌سازان زن و روزنامه‌نگاران سینما راه‌اندازی شده، با موفقیت، بیش از ۳۱۵ هزار دلار برای ارائه کمک‌های پزشکی به مردم غزه جمع‌آوری کرده است.

انتخاب با شماست؛ می‌خواهید هیتلر باشید یا ماندلا

حمید ملاحسینی که این روزها با بازی در سرود نمایش «عطر آدم» روی صحنه است، با ابراز خرسندی از بازخورد این اثر میان تماشاگران گفت: این نمایش می‌تواند سبب شود که مخاطب به هیتلر یا ماندلای زمانه خود تبدیل شود و این انتخاب، به تماشاگر، بستگی دارد.

امین حیایی و احمد مهرانفر در «کوکتل مولوتوف»

فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» به کارگردانی حسین دوماری و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد. 

پیشنهادهایی برای خواندن:

«کوچ‌نشینی» و یک تغییر فرهنگی ۸ هزار ساله

سایه.روشن عملیات «فتح ۵»

عطّار نیشابوری؛ از زهد و شریعت تا عشق و طریقت

دلربایی عطار در کهن‌ترین مسجد هرات

شهادت یک فرمانده به روایت شهید همت

بازیگران اصلی بازار سینما

ورود نقاشی ۳۰ میلیون دلاری به بازار هنر

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • از اظهارات دارا حیایی درباره پدرش تا پخش یک سریال جدید
  • شهاب زاهدی بلای جان همه غول‌های ژاپن!