Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان فرانسه به دعوت رهبران اسلامی این کشور به بازسازی کلیسای ۹۰۰ ساله نوتردام که طعمه حریق شد و در آتش سوخت،کمک می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «یورونیوز»،مسلمانان فرانسه به دعوت رهبران اسلامی این کشور به بازسازی کلیسای 900 ساله نوتردام که طعمه حریق شد و در آتش سوخت،کمک می کنند.

«کامل کبتانه» ،رئیس شورای مراکز اسلامی «رونه» با دعوت از مسلمانان برای کمک های مالی به کلیسای نوتردام در این باره گفت: «من فکر می کنم این وظیفه ما به عنوان مسلمانان و شهروندان فرانسه است که در بازسازی این کلیسای زیبا که از نمادهای مذهبی به شمار می آید،کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «از همه مسلمانان فرانسه می خواهم که همبستگی خود را با شهروندان فرانسوی در حمایت از بازسازی کلیسای نوتردام به هر طریقی که می توانند،نشان دهند.

کبتانه همچنین گفت: «جامعه مسلمانان فرانسه تحت تاثیر آتش سوزی در این ساختمان تاریخی که معرف و تصویری از این کشور است،قرار گرفته اند.

رئیس شورای مراکز اسلامی «رونه» وعده داد که مسلمانان فرانسه به طور قطع برای ابراز همدردی با هموطنان خود به یاری آنها برای بازسازی نوتردام خواهند شتافت.

شورای مسلمانان فرانسه هم که هماهنگ کننده فعالیت های مذهبی مسلمانان در این کشور است درخواست کبتانه را تکرار کرد.

این شورا در بیانیه از مسلمانان فرانسه درخواست کرد تا در تلاش های مالی برای بازسازی این شاهکار معماری که از نمادهای مذهبی با شکوه در این کشور به شمار می آید،کمک کنند.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه وعده داده است که کلیسای نوتردام طی پنج سال آینده زیباتر از قبل ساخته می شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان روز ارتش رژه روز ارتش ارتش سیل خبرگزاری خسارت سیل شبستان کمک به سیل زدگان اردبیل کلیسای نوتردام مسلمانان فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح ۳۹۲ نوسازی واحد مسکونی بافت فرسوده استان سمنان به میزبانی شاهرود ضمن بیان اینکه نوسازی بالغ بر ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است، ابراز داشت: کار تکمیل نوسازی ۲۵ هزار منزل مسکونی در بافت فرسوده به انجام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه ۸۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده به بهره برداری رسیدند، افزود: افزایش بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده از موضوعاتی که مورد توجه دولت سیزدهم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی برای سال جاری آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید هدف گذاری شده است، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 6082187

دیگر خبرها

  • تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با عملیات وعده صادق
  • غیرقابل دسترس ترین مکان عبادت روی سیاره زمین! (+عکس)
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)