Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:18:32 GMT

دومین محموله کمک به سیل زدگان از مرز بازرگان وارد کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۱۶۰

دومین محموله کمک به سیل زدگان از مرز بازرگان وارد کشور شد

سرپرست اداره کل گمرک بازرگان گفت: دومین محموله کمک کشور ترکیه به سیل‌زدگان کشور شب گذشته از مرز بارزگان وارد کشور شد.

به گزارش ایسنا، صادق نامدار در جمع خبرنگاران با تائید ورود دومین محموله کمک‌های بشر دوستانه از کشور ترکیه گفت: دومین محموله کمک کشور ترکیه به سیل زدگان کشور شب گذشته از مرز بارزگان وارد کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این دو کامیون از طرف استانداری «وان» ترکیه به مناطق سیل زده کشور ارسال شده و محموله به وزن ۱۵ تُن و ۴۳۰ کیلوگرم شامل ۱۲۴ سِت آشپزخانه، ۶۰۰ تخته پتو و ۱۲۰ تخته چادر است.

سرپرست اداره کل گمرک بازرگان افزود: این محموله جهت تحویل به آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان‌های معین برای ارائه خدمات به سیل‌زدگان وارد کشورمان شد.

به گزارش ایسنا؛ اولین محموله کشور ترکیه شامل چادر، پتو، وسایل بهداشتی و سِت ظروف نیز ۱۱ فروردین جهت ارسال به مناطق سیل زده وارد کشور شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار شجاعی گفت: ماموران مرزبانی استان از قصد ورود یک محموله قاچاق پرندگان زینتی به کشور مطلع شدند.
وی گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی استان افزود: در این عملیات ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع" عروس هلندی" و "مرغ مینا"و ۳۲ قلاده میمون کشف شد.
سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان داشت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری بایستی از طریق مبادی قانونی انجام گیرد.
کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم