Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@22:18:26 GMT

گوشت دولتی کیلویی 95 هزار تومان؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۲۴۳

گوشت دولتی کیلویی 95 هزار تومان؟

درپی حذف ارز 4200 تومانی برای واردات گوشت، ارز نیمایی جایگزین آن شد که قرار است گوشت حاصل از واردات با ارز نیمایی به صورت اینترنتی در بازار عرضه شود.
به گزارش صدای ایران از فارس، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: اگر خبر توزیع گوشت نیمایی توسط فروشگاه‌های اینترنتی صحت داشته باشد، اقدام آنها تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حمید ورناصری در پاسخ به اینکه، سایت به روز رسان اعلام کرده که گوشت قرمز وارداتی با ارز نیمایی را به قیمت کیلویی 95 هزار تومان توزیع می‌کند آیا قرار است گوشتی که با ارز نیمایی وارد می‌شود را این سایت توزیع کند و آیا این قیمت صحت دارد؟ گفت: قطعا” اگر چنین چیزی باشد تخلف است.
سایت «به روز رسان» گذشته در سایت خود اعلام کرده بود که گوشتی که با ارز نیمایی وارد شده را کیلویی 95 هزار تومان توزیع می‌کند.
پیش از این محمد قبله مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صمت اعلام کرد:اقدام فروشگاه های زنجیره ای مبنی بر اطلاع رسانی برای عرضه گوشت تنظیم بازاری خودسرانه است.
مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صمت هم در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه کمبود و تامین این کالا وجود داشت تصمیم گرفته شد واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی انجام شود تا این اقلام به وفور و به اندازه تامین نیاز کشور وارد شود. در این زمینه پیش‌بینی می‌شود عرضه این محصولات از اردیبهشت ماه آغاز شود.
اگرچه قرارشده توزیع گوشت نیمایی از اردیبهشت آغاز شود هنوز متولی برای توزیع این گوشت اعلام نشده است. قبلا شرکت پشتیبانی امور دام مسئول توزیع بود که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این مسئولیت به وزارت صمت واگذار شد.
نکته مهمی هم برای مردم جای سوال است اینکه ماهها گوشت با ارز 4200 تومان وارد کشور شد و قیمت گوشت نه تنها پایین نیامد بلکه نزدیک به دو برابر شد،‌ حالا که قرار است گوشت با ارز نیمایی یعنی حدود 8000 تومان وارد شود، آیا گوشت باز هم گرانتر خواهد شد؟ آیا دولت برنامه‌ای برای کنترل قیمت دارد؟
مسئولان بارها قول داده بودند که تمام برنامه این است که قیمت گوشت را در بازار متعادل کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت گوشت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد