Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف گفت: هدف از این جلسه حمایت از سپاه پاسداران و بسیج است که رئیس جمهور آمریکا در یک اقدام خارج از عرف بین‌الملل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌عنوان سازمان تروریستی اعلام کرده است که ما از این تریبون این اقدام را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام‌گذاری کرده‌اند که باید تمامی ادارات در راستای عملیاتی کردن این شعار و حمایت از اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و با ارباب رجوع به ویژه سرمایه‌گذاران با سعه صدر و تعامل کامل برخورد کنند.
سرپرست فرمانداری خواف خطاب به مدیران و مسوولان اجرایی شهرستان اظهار داشت: تلاش کنید تا دراین فرصت باقی مانده در بحث جذب اعتبارات و عدم برگشت آن طوری عمل شود تا با برگشت بودجه و اعتبار مواجه نشویم.
سپهری با اشاره به بارندگی‌های اخیر که سبب رونق و سرسبزی این شهرستان شده است، اما درسایراستان‌ها منجر به ایجاد سیل و مشکلاتی شده است تصریح کرد: در خصوص مدیریت و کنترل بند‌های خاکی طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی دو ماه باید برای تمامی بند‌ها سرریز احداث شود.

انتهای پیام//ف. س
مدیریت بند‌های خاکی با احداث سرریز بند‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی