Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@19:00:24 GMT

دو بازی در ادامه هفته بیست و ششم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۳۵۰

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با دو بازی پیگیری می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس برنامه، از ساعت 19 سایپا در خانه میزبان سپاهان است و از ساعت 19 و 15 دقیقه نفت‌ مسجدسلیمان در زمین خود با استقلال خوزستان دیدار می کند.
****
در نخستین بازی این هفته، تیم پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر مقابل میزبانش ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت داد و در صدر جدول 55  امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال هم در ورزشگاه آزادی با یک گل ماشین‌ سازی‌ تبریز را شکست داد و با 50  امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت.

  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید

دو دیدار پایانی هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز (یکشنبه) با دو دیدار به پایان می‌رسد و دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی خواهند رفت.

جدول لیگ برتر فوتبال

* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک ساعت 16:30

جدال تیم‌های 30 امتیازی و میانه جدولی لیگ برای ارتقای جایگاه‌شان در جدول رده بندی. ذوبی‌ها که پس از استعفای ربیعی و بازگشت دوباره او به تیم، تراکتور را در هفته بیست‌و‌سوم با چهار گل در تبریز شکست دادند، چند روز پیش در دیداری عقب افتاده دربی اصفهان را به سپاهان واگذار کردند. این تیم اصفهانی که در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته، حالا در تقابل با تیم مجتبی حسینی به دنبال افزایش امتیازات و پیروزی در این دیدار خانگی خواهد بود. حسینی که زمانی در ذوب آهن بود به دنبال کسب پیروزی برابر تیم سابق خود است.

* ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان ساعت 17

گربه سیاه سپاهان در فصل‌های اخیر حالا رقابت نزدیکی با این تیم در جدول رده‌بندی دارد. شاگردان تارتار در ملوان که در نیم‌فصل نخست با نتیجه 3 بر 2 تیم پُر ستاره مورایس را در اصفهان شکست دادند، اکنون با 38 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند و با توجه به اُفت تراکتور در هفته‌های اخیر، می‌توانند با تکرار برتری مقابل سپاهان چشم امید به کسب سهمیه آسیایی نیز داشته باشند.

از سوی دیگر سپاهان که بخت قهرمانی در فصل جاری محسوب می‌شد، با عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر کورس قهرمانی را به استقلال و پرسپولیس باخته و حالا برای کسب سهمیه و از دست نرفتن کور سوی امیدش در انزلی کار سختی خواهد داشت. تیم مورایس با 42 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان 2 - هوادار 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید