Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:57:57 GMT

رژه خودرو‌های حامل کمک به سیل زدگان در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۴۴۲

رژه خودرو‌های حامل کمک به سیل زدگان در اهواز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، بیش از ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین ارتش در منطقه جنوب غرب حامل کمک‌های اهدایی به مناطق سیل زده، روز پنجشنبه به مناسبت روز ارتش، در بلوار قدس اهواز رژه رفتند.  

این کمک‌ها قرار است بین مناطق سیل زده دشت آزادگان، روستا‌های شهرستان کارون و باوی و چند نقطه دیگر استان که در معرض سیلاب قرار دارند، توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: استاندار خوزستان و فرمانده قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب سخنرانان این آیین بودند.

انتهای پیام/م

 برپایی رژه خودروه های ارتش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بخش‌های مختلف شهر اهواز از نظر دفع آب‌های سطحی کار به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده نیز به زودی انجام می شود. - اخبار استانها -

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: الحمدالله شاهد بارش رحمت الهی در کل استان بودیم که باعث خوشحالی مردم شد. در اهواز به خاطر شدت و حجم  بارش در بازه زمان کوتاه موجب شد در برخی محلات شهر، شاهد تجمع آب باشیم.

وی با اشاره به شدت و حجم بالای بارندگی در اهواز گفت: این حجم بالا سبب شد فرصت تخلیه را به ایستگاه‌های سطح شهر ندهد، همچنین بارش شب گذشته و پر بودن آب راه‌ها مزیدی برعلت شد تا شاهد آبگرفتی باشیم.

معاون استاندار افزود: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار با حضور استاندار محترم در شهرداری اهواز برگزار شد و از طرفی نیازها جمع آوری و امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاهای خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده باش اعلام شد.

خانچی بیان داشت: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که سریعا مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: همه پای کار بودند و در حال حاضر هم آب در اکثر مناطق جمع شده و فقط برخی مناطق که ته خط و پایین دست بودند آب هست که در تلاش هستیم به زودی آب جمع شود.

معاون استاندار خوزستان گفت: ماندآب نسبت به گذشته از لحاظ شدت بارش و ساعت ماندگاری قابل قیاس نیست.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی با تشکر از حضور موثر نیروها و دستگاه ها و صنایع در ایام عید برای کمک به مردم گفت: در مجموع در این دو روز بیش از 510 خانوار توسط هلال احمر امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی نیز در اولویت داریم و در جبهه های مختلف نیروها پای کار هستند که آبگرفتگی سریعآ رفع شود.
انتهای پیام/341

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است