Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:11:45 GMT

تکذیب خبر جدایی محمد صلاح از لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۴۷۵

تکذیب خبر جدایی محمد صلاح از لیورپول

رامی عباس عیسی، مدیر برنامه های محمد صلاح، شایعه جدایی این ستاره مصری از لیورپول را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه اسپانیایی آ.اس ادعا کرد که این ستاره 26 ساله قصد دارد آنفیلد را ترک کند. این نشریه ادعا کرد که صلاح با یورگن کلوپ دچار مشکل شده و می خواهد راهی باشگاه دیگری شود.

در این بین، شایعاتی در مورد علاقه‌مندی رئال مادرید برای خرید این ستاره مصری هم منتشر شده و گفته می شود که آنها آماده اند تا او را با انتقالی قابل توجه، به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما رامی عباس با انتشار پستی در صفحه توئیتر، خبر نشریه آ. اس را رد کرد. او نوشت:" دوباره نشریه آ.اس از طرف خودش صحبت کرد!"

صلاح که فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را انتخاب کرد، در این فصل هم یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بود و شانس زیادی دارد تا با این تیم قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شود.

محمد صلاح لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره چلسی برای جدایی: تیم درجه یک!

به گزارش "ورزش سه"، هزینه‌های گزافی که مدیران چلسی برای خرید ستاره‌های جدید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر پرداخت کردند باعث شده است که به صورت جدی در خطر محرومیت‌هایی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی از سوی لیگ برتر و یوفا قرار بگیرند. 

حالا استاندارد خبر داده است که مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین راه برای جبران این هزینه و قرار گرفتن در چارچوب تعیین شده برای فرپلی مالی فروش بازیکنان و خصوصا ستاره‌هایی است که در چند سال اخیر آکادمی چلسی رشد کرده‌اند.

یکی از گزینه‌هایی که برای فروش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده، گلگر است که توجه چند باشگاه لیگ برتری دیگر را هم به خود جلب کرده و شرط جالبی هم برای جدایی از جمع آبی‌های لندن تعیین کرده که تنها در صورت برآورده شدن آن حاضر به جدایی است. 

این بازیکن به مدیران چلسی اعلام کرده که تنها در صورتی حاضر است استمفوردبریج را ترک کند که به باشگاهی درجه یک در لیگ برتر منتقل شود و در غیر این صورت باعث دردسر آنها خواهد شد. گفته می‌شود که تاتنهام یکی از مشتریان پروپاقرص این بازیکن است و احتمال پیوستن او به این تیم زیاد خواهد بود. 

دیگر خبرها

  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است
  • تکذیب شایعه عجیب درگیری ستاره‌های تراکتور
  • خداحافظی محمد نصرتی از تراکتور با استفاده از شعار معروف لیورپول! + عکس
  • شرط ستاره چلسی برای جدایی: تیم درجه یک!