Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:25:05 GMT

تصاویر: سفر رئیس قوه قضائیه به استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۴۹۳

تصاویر: سفر رئیس قوه قضائیه به استان خوزستان

تصاویر: سفر رئیس قوه قضائیه به استان خوزستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی رئیس قوه قضائیه مناطق سیل زده خوزستان تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند

رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما مسئولان قضائی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ بنابراین باید مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف قوه قضائیه وسع خود را برای پیشرفت امور محوله گذاشتند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام و المسلمین خلیلی، معاون اول جدید دستگاه قضا افزود: حجت‌الاسلام خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضائی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: همه ما مسئولان قضائی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم، گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

حجت‌الاسلام اژه‌ای بیان داشت: توقعات به حقی از ما مسئولان قضائی وجود دارد، بنابراین باید با صبر و حوصله و بردباری در برابر موانع و مشکلات بایستیم و امور محوله را به نحو احسن به پیش ببریم.

وی اظهار داشت: ما در سمت‌ها و مسئولیت‌های قضائی باید بیش از دیگران به حُسن خلق توجه داشته باشیم و تمام همکاران قضائی باید همواره تکریم ارباب رجوع و مراجعان را در زمره اولویت‌های خود قرار دهند.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ما است که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن‌ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: تاکید من به مسئولان قضائی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چراکه پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل تنها با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

در پایان این مراسم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، آئین تکریم و معارفه معاون اول دستگاه قضا انجام پذیرفت.

کد خبر 747552

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • (ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب