Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل و مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان زن استان در ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید و نشست های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بررسی می شود.

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در نشست جمعی از کارآفرینان زن استان قزوین که در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین انجام شد،افزود: ستاد تسهیل و فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کنار شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ظرفیت بسیار مناسبی برای گره گشایی از مشکلات بخش تولید به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این نشست ها بهترین محل برای بازگو کردن مشکلات صنعتگران با جزییات و تصمیم گیری برای حل مسایل بخش تولید و انعکاس آن به مسئولان تصمیم ساز در سطح ملی است.
زرآبادی اظهار داشت: امسال در حوزه تسهیلات به بخش صنایع تصمیمات مناسبی از سوی مجلس اتخاذ شده که می تواند به تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید کمک قابل توجهی داشته باشد.
وی تاکید کرد: همه مدیران اجرایی در سال جاری با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان که صنعت را تحت فشار قرار داده و از سویی برای تحقق شعار سال وظیفه دارند به شکل ویژه برای کمک به بخش تولید تلاش کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این نشست خواستار پی گیری نمایندگان استان در مجلس برای رفع مشکل شعاع جدید تعیین شده برای شهرک صنعتی قزوین از تهران که باعث رفع برخی امتیازات مربوط به معافیت های مالیاتی شده است، شد.
حمیدرضا خانپور اظهار داشت: می توان با ارایه مشوق های خاص و ویژه برای کارآفرینان و سرمایه گذاران زن، بانوان فعال در عرصه های اقتصادی را نیز نسبت به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان قزوین راغب کرد.
مدیرکل بانوان و خانواده استاندازی قزوین نیز در این نشست از تلاش این اداره کل در جهت تقویت کارآفرینی و اشتغال بانوان خبر داد و گفت: نقش بانوان کارآفرینان و اثرگذار در حوزه های تولیدی دارند، در کمک به اقتصاد و اشتغال استان و کشور برکسی پوشیده نیست.
در جریان بازدید زرآبادی از شهرک صنعتی کاسپین، وی همچنین مرکز کسب و کار و فناوری این شهرک و 2 واحد تولیدی با سرمایه گذاری کارآفرینان زن در این شهرک بازدید کرد.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارآفريني ستاد تسهيل نماينده مردم قزوين در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند