Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و سید موسی خادمی استاندار لرستان در پیامی جان باختن 2تن از نیروهای بنیاد مسکن انفلاب اسلامی اردبیل را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحوم مغفور مهندس رضا حبوبی و مرحوم مغفور مهندس مهدی صادق زاده از نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ولایت مدار اردبیل ، موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام می افزاید: این عزیزان که برای یاری رساندن به مردم سیل زده استان لرستان از دیار خود هجرت نمودند، با ایثار و جهاد خویش الگوی غیرت و خدمت رسانی شدند از این رو نامشان در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند و در زمره شهیدان خدمت به شمارمی آیند.
این پبام اضافه می کند: اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و امداد رسانی همه عوامل و زحمت کشانی که برای مردم سیل زده جانفشانی می کنند،درگذشت دو عزیز از دست رفته را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه مردم شهید پرور استان اردبیل به ویژه به خانواده های داغدار و مصیبت دیده تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
2 نفر از کارکنان بنیاد مسکن اردبیل که برای خدمت به مردم سیلزده استان وارد منطقه شده بودند، شب گذشته بر اثر حادثه رانندگی جان باختند.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 پيام تسليت بنياد مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال آینده شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم خواهیم بود

 سیدمحمد آقامیری روز یکشنبه در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان قم در سالن کرامت استانداری، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان قم در سال آینده باید روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هر هفته را به ملاقات‌های بدون قرار و هماهنگی قبلی با مردم اختصاص دهند؛ عملکرد مدیران در خصوص ملاقات مردمی بصورت دقیق رصد می‌شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران باید از ظرفیت قانون برای حل مشکلات استفاده کنند، اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان قم در حدود ۱۵ ماه باقی مانده از دولت سیزدهم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مشکلات عمده مردم این استان حل شود.

آقامیری در در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اقدامات انجام گرفته دراین استان عنوان کرد: تورم استان از آذرماه سال جاری تا پایان بهمن ماه براساس اعلام مرکز آمار ایران به صورت متوالی کاهشی بوده‌است.

او ادامه داد: با تلاش و افزایش نظارت‌هایی که در استان صورت گرفت این اقدامات نتیجه مثبتی درپی داشت و براساس آمار، تورم نقطه‌ای قم در بهمن‌ماه به ۳۳/۹ درصد کاهش پیدا کرده‌است.

آقامیری تشریح کرد: نرخ تورم نقطه‌ای کشور در شهریورماه سال جاری ۳۹/۵ درصد بوده، اما نرخ تورم استان در شهریور ماه ۴۱/۴ درصد بوده که این نشان می‌دهد تورم قم نسبت به کشور بالاتر بوده است.

نرخ تورم ماهانه نیز از ۲.۳ درصد در شهریورماه امسال به ۲ درصد رسیده است، نرخ تورم ۱۲ ماهانه استان قم حدود ۴۳ درصد است که مقداری بیشتر از میانگین کشوری است.

استاندار قم با بیان اینکه حوزه مسکن با نرخ تورم ۳۶ درصدی بیشترین نقش را در تورم استان قم دارد، گفت: سال آینده هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی افتتاح و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خودبیان کرد: در طول تعطیلات نوروز همه دستگاه‌های خدمات رسان باید در آمادگی کامل باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، سریعا وارد عمل شوند.

آقامیری با اشاره به بارش برف نسبتا سنگین در روز‌های ابتدایی اسفندماه جاری، ادامه داد: طی این بارش‌ها که در ۱۶ سال گذشته کم سابقه بود، تمامی راه‌های روستایی استان در کمتر از یک روز بازگشایی شد و هیچ گونه بحرانی رخ نداد.

استاندار قم همچنین عنوان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کنار آیین معنوی جشن نیمه شعبان در شرایط بسیار مطلوبی برگزار شد و در برگزاری این ۲ آیین شاهد کمترین مشکلی بودیم.

آقامیری عنوان کرد: استان قم در انتخابات اخیر از نظر افزایش نرخ مشارکت رتبه نخست کشور را از آن خود کرد و از نظر ضریب مشارکت نیز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

استاندار قم همچنین اتفاقات چهارشنبه آخر سال را مورد توجه قرار داد و گفت: چهارشنبه آخر سال امسال در حالی بدون حاشیه‌ای خاصی برگزار شد که در مراسم ۲ سال گذشته، هفت نفر در استان قم جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مراسم دعا در تحویل سال ۱۴۰۳
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • دیدار اعضای ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر با نماینده ولی فقیه در استان
  • استاندار کردستان: سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کردستان خواهیم بود
  • خبر خوش یک نماینده مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی
  • سال آینده شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم خواهیم بود
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نوگرایی در کار رسانه‌ای انجام شود
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمت‌رسان، مأموریت دادستانی در سال جدید