Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:55:37 GMT

همایش هویت کودکان ایرانی اسلامی به دنبال کار نمایشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۵۴۰

همایش هویت کودکان ایرانی اسلامی به دنبال کار نمایشی نیست

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی به دنبال کار نمایشی و تزئینی نیست بلکه درصدد تحقق ساحت های ششگانه تربیتی در این سنین است.

به گزارش ایرنا خیرالله رحمانی روز پنجشنبه در نشست تبادل نظر و تمهید مقدمات در خصوص دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در پیش دبستانی که قرار است آبان ماه امسال به میزبانی قزوین برگزار شود افزود: اولین دوره این همایش سال گذشته در استان یزد برگزار شد و موفقیت های خوبی نیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروز در نتیجه مدیریت بهتر در دستگاه تعلیم و تربیت شاهدیم که خوشبختانه بسیاری از بدعت های نادرست در آموزش و پرورش در حال فراموشی است و فضای مدارس ما متمایز از گذشته شده است.
رحمانی ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش کارگروه ویژه ای به دستور معاون امور اقتصادی استاندار تشکیل شد تا مقدمات برپایی و وظایف هرکدام از دستگاه ها در این خصوص مشخص شود.
وی گفت: در همین راستا چارت همایش نیز طراحی و تهیه شده و جزییات لازم از جمله فراخوان ارسال آثار در آن مورد توجه قرار گرفته است.
رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین برای آمادگی تمام مناطق و مجموعه آموزش و پرورش استان؛ پیش همایش هایی در همه شهرستان های استان برگزار شده است.
وی افزود: 6 ساحت تعلیم و تربیت شامل ساحت تربیتی و اعتقادی ،اقتصادی و حرفه ای، علمی و فناوری، اجتماعی و سیاسی، زیستی و بدنی، زیبایی شناختی و هنری است که لازم است دانش آموزان ما بتوانند به مراحل عالی از حیات طیبه برسند.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش همايش هويت كودكان ايراني اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در همایش پیاده روی  که به مناسبت هفته سلامت و هفته زمین پاک برگزار شد تعدادی از نونهالان استان به همراه مادران‌شان پس از طی مسافتی، در بوستان شهید زین الدین مستقر شدند.

در این همایش حاضران با حضور کارشناسان بهداشت استان و در قالب نمایش با موضوعات بهداشتی، جوانی جمعیت و نیز اهمیت توجه به زمین پاک آشنا شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری