Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:21:43 GMT

مدعیان دروغین حقوق‌بشر سیل‌زدگان را تحریم کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۶۰۸

مدعیان دروغین حقوق‌بشر سیل‌زدگان را تحریم کردند

به گزارش خبرنگار مهر فریدون حسنوند ظهر امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک با انتقاد عملکرد پیمانکاران در حوزه فاضلاب شهری در شهر اندیمشک عنوان کرد: باید مدیران دستگاه‌ها با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی صحیح اسباب رضایت شهروندان را فراهم آورند.

وی افزود: باید درس‌های بزرگ از حوادث و سیلاب اخیر فرا گرفت و مسیر را با کار کارشناسی، تلاش و اقدامات آبخیزداری دیگر هرگز شاهد سیلاب نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تبریک روز ارتش و اعیاد شعبانیه گفت: ارتش در میدان عمل در کنار سپاه، دولت هلال احمر و سایر دستگاه‌ها و نهادها با استفاده از تجهیزات و جسم خود در کنار مردم برای کاهش آلام شهروندان بود.

وی سپاه را نهاد امید بخش و پیش‌گام کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: سپاه در جنگ، امدادرسانی و احداث پروژه‌های مهم هم‌چون سد کرخه همواره پیشگام و در همه عرصه به عنوان بازوی توانمند کشور و نظام حضور فعال و سازنده دارد.

حسنوند با بیان اینکه پدر و رئیس دانشگاه تروریست‌ها سپاه را تروریست می‌نامد تصریح کرد: دشمن با تضعیف نهادهای برگرفته از مردم می‌خواهد بذر امید را در کشور برچیده و توان نظام را کاهش داده و به کشور ضربات سنگین وارد کند.

وی گفت: شرایط کشور در حوزه بودجه و تحریم‌ها را می‌دانیم اما هیچ گونه بهانه برای احمال و کم‌کاری را نخواهیم پذیرفت و مسیر توسعه و خدمت باید با شتاب و بر اساس برنامه پیش رود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر سیل‌زدگان کشور را نیز تحریم کردند، اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بیش از کلیه کمک‌های کشورهای خارجی به سیل‌زدگان کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشته است.

حسنوند با تاکید بر حفظ رویه وحدت و یاری به سیل‌زدگان در شهرستان، استان و کشور گفت: باید این روحیه انقلابی تقویت و فارغ از رنگ‌ها و جناح‌ها تقویت شود زیرا این رویه توسعه و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق‌بشر سیل‌زدگان را تحریم کردند، گفت: مانع از دریافت کمک‌ها به سیل زدگان می‌شوند. حساب‌ها را به بهانه تحریم در این شرایط مسدود کردند.

وی در پایان گفت: باید با تلاش و خدمت به شهروندان خسارات را جبران و اقدامات مؤثر مانع از تکرار حوادث تلخ مشابه شد.

کد خبر 4594605

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک فریدون حسنوند کمیسیون انرژی مجلس مجلس شورای اسلامی سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!

 «نصف حقوقم را به عنوان بیعانه کارت به کارت کردم تا خانه را اجاره ندهد؛ اما دیگر جواب تلفنم را نمی‌دهد»؛ این جمله را آقای مردانی می‌گوید که با دیدن آگهی اجاره آپارتمان با شرایط و قیمت مناسب در دیوار و صحبت با آگهی‌دهنده، ۱۰ میلیون تومان بیعانه واریز کرده است.

«با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقالات مسکن، شاهد افزایش ثبت آگهی‌های دروغین در پلتفرم‌های سایت‌های واسطی مانند دیوار هستیم»؛ سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا این جمله را گفته و می‌افزاید که افراد سودجو با سوءاستفاده از موقعیت و با ثبت آگهی‌های جعلی در سایت دیوار با «قیمت‌های پایین‌تر از عرف تعیین‌شده» و استفاده از ترفند‌های خاص و جلب نظر مشتریان در خصوص تضمین معامله، «مبالغی را تحت عنوان بیعانه از مشتریان دریافت می‌کنند و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تعهدات خود نیستند».

مجرمان فضای مجازی با مهندسی مسائل روز و نیاز‌های مخاطب و بکارگیری انواع روش و ترفند‌ها از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند؛ اجاره و فروش ارزان قیمت منزل، خودرو و کالا، ابلاغ الکترونیکی سامانه ثنا، کالابرگ الکترونیکی، کارت سوخت، اینترنت رایگان و برنده شدن در انواع قرعه‌کشی‌های رادیویی و تلویزیونی و ... از جمله ترفند‌های کلاهبرداران مجازی است.

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با بیان اینکه میزان کلاهبرداری اینترنتی حدود ۳۷ درصد است، معتقد است که یکی از مهمترین دلایلی که مجرمان سایبری می‌توانند در رسیدن به اهداف مجرمانه خود موفق باشند اعتماد هموطنان است؛ این در حالی است که سرهنگ مهدی فرازپور رئیس پلیس فتا استان قم می‌گوید که «طمع و کنجکاوی در مواجهه با فضای مجازی باید کنترل شود که این موارد مهمترین شگرد مجرمان سایبری است».
کلاهبرداری اینترنتی و سایبری مختص ایران نیست؛ اف‌بی‌آی (FBI) اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از ۱۲.۵ میلیارد دلار خسارت به‌خاطر کلاهبرداری آنلاین به مردم آمریکا وارد شده است.

راهرو‌های پلیس فتا پر است از مالباختگانی که برای پیگیری پرونده خود از این اتاق به آن اتاق می‌روند؛ با اینکه تعدادی از شاکیان و مالباختگان از پیگیری و حصول پرونده کلاهبرداری ناامید بوده و پول خود را از دست رفته می‌دادند، اما سردار منتظر المهدی سخنگوی پلیس از کشف ۸۷ درصدی جرایم سایبری خبر داده و می‌گوید که تعداد پرونده‌های مکشوفه در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۱ درصدی همراه بوده و در جریان رسیدگی به پرونده‌های سایبری تعداد ۴۲۳ فقره پرونده مهم، عمده و کثیرالشاکی یابش و ۹۰۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

احمد موقری سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی می‌گوید که «تعلیق حساب‌های بانکی و انسداد شماره تلفن‌های در اختیار کلاهبرداران، به روز رسانی و تکمیل مشخصات دقیق حساب‌های بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی، ارسال پیام‌های انبوه هشدار و تهیه و تولید محتوای آموزشی مناسب از جمله راهکار‌های مبارزه و کاهش جرایم سایبری است».
وی همچنین بر تقسیم کار دستگاه‌های دولتی با هدف پیشگیری از کلاهبرداری‌های پرتکرار در فضای مجازی و نیز استفاده از فناوری‌های نوین مثل هوش مصنوعی برای جلوگیری از بروز جرایم مربوطه تاکید دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • موج جدید مدعیان «دلارزدایی» از اقتصاد ایران چه می‌خواهند؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • آمریکا یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت