Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:08:55 GMT

هم افزايي حداکثري نيروها براي افزايش انسجام ملي

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۶۳۹

هم افزايي حداکثري نيروها براي افزايش انسجام ملي

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- سومين نشست هم انديشي تشکل هاي ولايي و انقلابي با جامعه روحانيت مبارز با تاکيد بر ايجاد و تعميق وفاق و انسجام حداکثري ميان تشکل ها و گروه هاي ولايي و انقلابي برگزار شد.

به گزارش ايرنا از دفتر رسانه جامعه روحانيت مبارز، سومين نشست هم انديشي تشکل هاي ولايي و انقلابي با جامعه روحانيت مبارز امروز- پنجشنبه- در دفتر جامعه روحانيت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي اين جلسه آيت الله محمدعلي موحدي کرماني رييس جامعه روحانيت مبارز با اشاره به ايام مبارک ماه شعبان بر بهره گيري از ظرفيت هاي اين ايام و لزوم توجه به معنويت و اخلاق در حرکت هاي سياسي و اجتماعي تاکيد کرد.
پس از آن حجت الاسلام محمد حسين موسي پور عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز به تشريح دستور جلسه و اهداف آينده نشست پرداخت.
در ادامه جلسه متن پيشنهادي وضعيت شناسي سياسي جاري کشور که توسط کميته سياسي جامعه روحانيت تهيه شده بود براي بررسي و ارزيابي ميان شرکت کنندگان توزيع شد.
همچنين در اين جلسه اعضا بر ايجاد و تعميق وفاق و انسجام حداکثري ميان تشکل ها و گروه هاي ولايي و انقلابي تاکيد کردند و ادامه اين روند مورد تصويب اعضا قرار گرفت.
در ادامه، کليات مباني و شاخص هاي اين انسجام و وفاق حداکثري ميان نيروهاي دلسوز انقلاب توسط اعضا تصويب شد.
ديگر مصوبه اين جلسه تشکيل کارگروهي با عضويت چند تن از اعضاي نشست با ماموريت تدوين دستور جلسه و پيگيري مصوبات بود.
همچنين اعضا بر رسيدگي به وضعيت هموطنان سيل زده سراسر کشور و بر ادامه همبستگي ملي که اين روزها در سراسر کشور ميان تمامي دستگاه ها، گروه ها، مساجد و هيات مذهبي و آحاد جامعه مشاهده شد، تاکيد کردند
اعضا همچنين ضمن سپاسگزاري از اقدامات قابل تحسين و خداپسندانه انجام شده، خواستار ادامه اين همدلي تا رفع کامل مشکلات هموطنان در مناطق گرفتار سيل شدند.
در پايان اين جلسه اعضا بر دعوت از جوانان، زنان، و مجموعه فعال اجتماعي با گفتمان هاي متفاوت و فعالان دلسوز اجتماعي و سياسي بر اساس بيانيه گام دوم مقام معظم رهبري در جهت هم افزايي و ارتقاي سرمايه اجتماعي تاکيد کردند.
به گزارش ايرنا، جلسات هم انديشي تشکل هاي ولايي و انقلابي با جامعه روحانيت مبارز کشور هر ماه در محل دفتر جامعه برگزار مي شود.
سيام*3202**1601**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیران اداره کار و تشکل‌های کارگری و جامعه کار و تولید استان با تبریک هفته کارگر به اهمیت و جایگاه ارزشمند کار و کارگر در اسلام اشاره کرد وگفت: اسلام پیرامون مسئله کار و کارگری بسیار حرف برای گفتن دارد.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، قشر روحانیت و کارگر را از گروه‌های مهم وتاثیرگذار جامعه بیان کرد و ادامه داد: دشمن و به خصوص منافقان در ابتدای انقلاب بسیار تلاش کردند که کارخانه‌ها بسته شود، اما موفق نشدند و کارگران ما در این زمینه جهاد از خود نشان داده و بسیاری از پیشرفت‌ها به دلیل فهمی است که جامعه کارگری دارد.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر نقشه دشمن بر کنار زدن قشر روحانیت و کارگر از جامعه افزود: آنها می‌دانند که اگر این دو قشر روحانیت و کارگر در کنار یکدیگر باشند می‌توانند در برابر دشمن بایستند و تحریم‌ها را بر همین اساس قرار دادند تا القاء کنند که حکومت اسلامی نمی‌تواند زندگی مردم را اداره کند و مردم و حکومت را از یکدیگر جدا کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید و هموار کردن مسیر اشتغال گفت: هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود آن قدم برای عظمت و بزرگی ایران است و زمانی که اقتصاد شکوفا شود، دیگر دست ما در برابر دیگران دراز نیست، در جنگ غزه برای مردم مشخص شد که دشمن ما چه موجودی است و اگر بدانند چیزی نیاز داریم آن را به ما نمی‌دهند.
در ابتدای این جلسه نماینده جامعه کارگری استان به برخی از نکات و مسائل مربوط به این قشر پرداخت و گفت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و این وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند