Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده نيروي زميني ارتش (نزاجا) اعلام کرد که ربات موشک انداز و ديکر تسليحات پيشرفته اين نيرو که در مراسم رژه 29 فروردين ماه نمايش داده شد، عملياتي مي شود.

امير سرتيپ کيومرث حيدري پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعي ايرنا، در باره ربات هاي پيشرفته ارتش گفت: برخي از آنها آزمايش هاي ميداني، کارگاهي و عملياتي خود را پشت سر گذاشته اند و در بعضي از رزمايش ها نيز براي شناسايي قابليت ها به کارگيري شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نيروي زميني ارتش تصريح کرد: حضور تسليحات نظامي پيشرفته در رژه به اين معني است که مي توانيم آن را به توليد انبوه برسانيم و در چرخه اي وسيع به کارگيري کنيم.
به گزارش ايرنا نيروي زميني ارتش امروز – پنجشنبه - در مراسم رژه روز ارتش که در جوار مرقد امام برگزار شد، در کنار تجهيزات زرهي و صد زرهي خود ربات موشک انداز نذير را به نمايش گذاشت.
ربات مسلح بدون سرنشين نذير، خودرويي تاکتيکي با قابليت کنترل از راه دور است. اين خودرو توانايي حمل حدود 600 کيلوگرم محموله و قابليت نصب يک سلاح متوسط همچون تيربار7.67 ميليمتري يا تيربار 12.7 ميليمتري يا موشک پدافند هوايي يا موشک ضد زره را داراست.
ربات نذير با شعاع عملکرد عملياتي بدون سرنشين به ميزان 2 کيلومتر قابل برنامه ريزي جهت انجام ماموريت هاي شناسايي و رزمي است.
سيام*9612**1601**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله اگر لازم باشد و به هر کجا که بخواهد موشک می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم، عنوان کرد: اول همه باید بدانیم اقدام جمهوری اسلامی ایران دفاع مشروع در مقابل اقدام نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و در واقع این حق مشروع یک ملت مقتدر و توانمند بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود، ادامه داد: از روز 14 اسفندماه که ما گفتیم تنبیه می‌کنیم، آنها همه در آماده باش کامل رفتند و 100 فروند انواع و اقسام شامل شناسایی الکترونیک، رله، عکس‌برداری، شنود صوتی، ضد سیگنالی، جنگنده و غیره از مرز غربی تا جنوب غربی و تا سرزمین‌های اشغالی مرتب گشت می‌زدند.

موسوی خاطرنشان کرد: سطح دوم آمادگی آنان روی زمین بود که تمام سامانه‌های پدافندی آنان در منطقه و سامانه خودشان بنام گنبدآهنین که البته دیگر حتی کودکان هم می‌دانند آهنین نیست، آماده بودند.

وی این را هم گفت: سه تا چهار مسیر پروازی در این مسیر وجود داشت و هواپیماهای مختلف از کشورهای مختلف در حال تردد بودند که با این شرایط محاسبه ریاضی می‌گفت عملیات وعده صادق غیر ممکن است، اما اراده ملت عزیز ایران و‌ نیروهای مسلح مهمتر بود و محل نظامی را آنجا مورد هدف قرار داد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی یک شهر بی‌پناه مثل غزه حمله کند ارزش نظامی ندارد، با اینکه یک نقطه نظامی را در یک نقطه نظامی دیگر زده شود، ارزش نظامی دارد و این اتفاق بزرگی بود که در عملیات وعده صادق افتاد.

موسوی بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خوی وحشی‌گری خود در غزه انسان‌های بیگناه را به طور وحشتناک شهید می‌کند تا این تصور را ایجاد کند که بی‌رقیب است، اما عملیات وعده صادق این تصور را خط زد.

وی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و‌ گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.

خبر در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد