Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین نشست هم اندیشی تشکل های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز پیش از ظهر امروز در محل دفتر جامعه روحانیت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ایام مبارک ماه شعبان بر بهره گیری از ظرفیت های این ایام و لزوم توجه به معنویت و اخلاق در حرکت های سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از آن حجت الاسلام والمسلمین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه به تشریح دستور جلسه و اهداف آینده نشست پرداخت. 

در ادامه جلسه متن پیشنهادی وضعیت شناسی سیاسی جاری کشور که توسط کمیته سیاسی جامعه روحانیت تهیه شوده بود برای بررسی و ارزیابی میان شرکت کنندگان توزیع شد.

همچینین در این جلسه اعضا بر ایجاد و تعمیق وفاق و انسجام حداکثری میان تشکل ها و گروه های ولایی و انقلابی تاکید کردند و ادامه این روند مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

 در ادامه این جلسه کلیات مبانی و شاخص های این انسجام و وفاق حداکثری میان نیروهای دلسوز انقلاب توسط اعضا تصویب شد.

دیگر مصوبه این جلسه تشکیل کارگروهی با عضویت چند تن از اعضای نشست با ماموریت تدوین دستور جلسه و پیگیری مصوبات بود.

در ادامه با اعضا بر رسیدگی به وضعیت هموطنان سیل زده سراسر کشور و بر ادامه همبستگی ملی که این روزها در سراسر کشور درمیان تمامی دستگاه ها، گروه ها، مساجد و هیات مذهبی و آحاد جامعه مشاهده شد تاکید کردند و  ضمن تشکر از اقدامات قابل تحسین و خداپسندانه انجام شده، خواستار ادامه این همدلی تا رفع کامل مشکلات هموطنان در مناطق گرفتار سیل شدند.

 در پایان این جلسه اعضا بردعوت از جوانان، زنان، و مجموعه فعال اجتماعی با گفتمان های متفاوت و فعالان دلسوز اجتماعی و سیاسی بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در جهت هم افزایی و ارتقای سرمایه اجتماعی  تاکید کردند.

گفتنی است جلسات هم  اندیشی تشکل های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز هر ماه در محل دفتر جامعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود

مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسمی برای بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مجمع روحانیون مبارز آمده است:

«چهل روز از رحلت عالم وارسته و استاد فرزانه، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز مرحوم آیت الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی میگذرد و جامعه علمی و انقلابی کشور یکی از ذخایر ارزشمند خود را که میراث دار بیت فقاهت و سیادت مرحوم آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی و از نوادگان مرجع بزرگ جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بود را از دست داد. او از زمره یاران، همراهان و شاگردان برجسته حضرت امام خمینی و از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم بود.

گرچه جبران ضایعه فقدان آن روحانی عالیقدر میسر نیست اما آثار علمی و پژوهشی فراوان  به یادگار مانده و جمع پر شمار شاگردان فاضل و تربیت یافته ایشان در محیط حوزه و دانشگاه ادامه حیات علمی و معنوی آن استاد نامور را میسر میسازد و همچنان نام و یاد و میراث گرانسنگش گرما بخش محافل علمی و فرهنگی خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز یکبار دیگر این مصیبت بزرگ را به خاندان سرافراز بجنوردی و بیت رفیع حضرت امام خمینی خصوصا داماد گرانقدرشان آیت‌الله سیدحسن خمینی تسلیت می‌گوید و علو درجات و حشر با حضرت امیر المومنین علیه السلام را برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارد و از محضر روحانیون و اساتید معظم و دوستان و شاگردان محترم آن استاد عالیقدر دعوت میشود تا در مراسم بزرگداشتی که از سوی برادر ارجمندشان جناب آقای دکتر سید کاظم بجنوردی برگزار میگردد شرکت فرمایند.

زمان: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ به صرف افطار

مکان: نیاوران- کاشانک نرسیده سه راه آجودانیه شماره  ۲۱۰- مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص)»

آیت‌الله محمد موسوی بجنوردی از فقهای حوزه علمیه و عضو شورای عالی قضایی در دهه اول انقلاب، پنجم اسفند ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۷۶ سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است