Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، روز ‌پنجشنبه در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ سازمان‎های حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه برنامه های آتی این دستگاه‌ها در سال ۹۸ را بررسی کرد. آفتاب‌‌نیوز : در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از معاونان رئیس جمهور با دکتر روحانی تشکیل شد؛ معاونان رئیس جمهور دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود را تشریح و به بیان نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور پس از بررسی گزارش ها، با قدردانی از تلاش ها و زحمات آقایان دکتر عیسی کلانتری، مهندس علی اصغر مونسان، خانم دکتر معصومه ابتکار و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه های سال جاری این مجموعه‌ها ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، همچنین روحانی در جلسه ای جداگانه با دکتر مجید تخت روانچی، نماینده جدید جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و توصیه ها و نکات مورد نظر خود را به وی ارائه کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر اعلام بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی انجام شد، برخی شیرخوارگاه‌ها به علت ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال نخست دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در موضوع رویکرد زیست عفیفانه در جامعه هم گفت: برنامه‌های آموزشی، اردویی و کارگاه‌هایی در ۵ استان در مقوله سبک زیست عفیفانه برگزار شده و در ۱۰ استان دیگر نیز اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد