Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@07:14:42 GMT

وزیر علوم : درخواست تعویق کنکور مشکوک است !

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۶۹۸

وزیر علوم : درخواست تعویق کنکور مشکوک است !

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   کمپین درخواست تعویق کنکور سراسری سال ۹۸ در مدت سه روز بیش از ۱۰۰۰۰ امضا جمع کرده است و مردم کشورمان از طریق سامانه فارس من، خواستار تعویق زمان کنکور سراسری سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های کشور شدند.

 

امضاکنندگان این نامه تنها هدفشان را هم‌دردی و کاهش آلام داوطلبان مناطق سیل‌زده عنوان و اعلام کرده‌اند: «ما امضاکنندگان این نامه بر آن شدیم تا در راستای حمایت از داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۸ که ساکن مناطق سیل‌زده هستند و برای جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش‌ها و رعایت عدالت آموزشی و کاهش آلام این عزیزان و برای آن‌که امیدشان به نا امیدی تبدیل نشود، از وزیر علوم درخواست کنیم نسبت به تعویق کنکور سراسری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منصور غلامی وزیر علوم نیز در پستی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به این درخواست مردم نوشت: مراقب باشید عده‌ای با طرح موضوع تعویق زمان کنکور، شما را خام و سرگرم نکنند تا در روند برنامه مطالعه شما سستی و خلل وارد شود. این کار آنها حتماً به ضرر شما و به نفع رقیب‌های شماست! از زمان وقوع سیل تا کنکور سراسری بیش از دو ماه فاصله وجود دارد. در حالی که آزمون کارشناسی ارشد در ابتدای اردیبهشت بود. پس قابل مقایسه نیستند.

 

غلامی عنوان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد برخی افراد که این موضوع را مطرح می‌کنند اصلاً داوطلب کنکور نیستند! البته در حال پیگیری هستیم تا مشخص شود هویت اصلی آنها چیست و به چه دلیل و منظوری دارند موجب نگرانی داوطلبان عزیز می‌شوند.

 

فارس

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام کنکورسراسری گوناگون وزیرعلوم اینستاگرام جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کد خبر 6063402

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور