Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@22:56:59 GMT

برگزاری رژه روز ارتش در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۷۴۶

برگزاری رژه روز ارتش در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم رژه روز ارتش همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از فرماندهان ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد و یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در میدان با برپایی رژه توان و آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر فرهاد آریان‌فر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در این مراسم گفت: ۲۹ فروردین سال ۵۸ برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که با ژرف‌نگری و آینده‌نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار شد.

او افزود: ۲۹ فروردین از روزهای مهم انقلاب و یادآور عهد و پیمان ارتش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و امام خمینی(ره) در این روز از ارتش به عنوان ارتش محمدی یاد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در ادامه با بیان اینکه ارتش در کنار برادران سپاهی، نیروی انتظامی و بسیجی تا ظهور دولت حق و نابودی استکبار جهانی تا سرحد شهادت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد، گفت: ارتش‌یان در کنار دیگر برادران سپاهی، نیروی انتظامی و بسیجی با تأثیرپذیری از سیره نبوی و فرهنگ عاشورایی با کسب آمادگی‌های لازم  از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و در حوزه مؤلفه‌های قدرت سخت و نرم در مقابله با توطئه‌های جهانی خواهد ایستاد.

 ادامه این مراسم با رژه یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی همراه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب رئیس کل دادگستری استان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه برنامه‌های دهه‌ی ارتش در استان از ۲۱ فروردین آغاز شده است، گفت: فردا نیز رژه موتوری در قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان به مناسبت روز ارتش اجرا خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار افزود: این مراسم از ساعت ۷ و نیم صبح با حضور مسئولان لشکری، همه کارکنان ارتش لرستان از جمله یگان تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، تیپ ۲۸۴ شهید رستمی، آمادگاه مهماتی شهید الماسیان و همچنین سایر نیرو‌های مسلح استان برگزار می‌شود.
 وی از عموم مردم برای شرکت در نمایش قدرت نیرو‌های مسلح استان دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • ارتشی‌های قهرمان شعار «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رساندند
  • رژه نیروهای مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز