Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در بلوار نیایش کمربندی میانی تبریز برگزار شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در بلوار نیایش کمربندی میانی تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرماندهان نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی ابتدا با شهدا تجدید میثاق کرده و پس از آن مراسم با حضور آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، امیر عیسی میرزایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا (ع)، سردار خرم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، سردار عبدی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده بزرگوار شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد ابتدا برخی دستاوردهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی با رژه رفتن به نمایش گذاشته شد و پس از آن سپاه و نیروی انتظامی و... با دستاوردهای خود از جلوی جایگاه ویژه رژه رفتند.

ارومیه| ارتش دوشادوش سپاه آماده دفاع از کشور در مقابله دشمن استامیر ‌آذرافروز‌: به کوری چشم دشمنان سپاه و ارتش همدل و همراه هستندارشد نظامی ارتش در گیلان: هم‌افزایی همه‌جانبه ارتش و سپاه عامل افتدار کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم، با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با ورود صحیح، به موقع، ایثارگرانه و حتی جلوتر از ستاد بحران به وظایف خود عمل کردند، افزود: می‌توان با استفاده از نیروهای مسلح از بحران پیشگیری کرد و با تجهیزات مدرن در زمان صلح نیز خدمت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حضور به موقع سپاه و ارتش در کنار نیروهای امدادی را سبب کاهش مشکلات ناشی از حوادث طبیعی در شهرها و روستاها دانست و گفت: ارتش در زمان زلزله رودبار با این بالگردها کاری کردند کارستان و در سیل گلستان نیز خیلی تلاش کردند. در زلزله بم و زلزله ورزقان لشکر 21 حمزه و نیرو هوایی فداکاری‌های زیادی انجام دادند که این‌گونه تلاش‌ها نشان از تعهد، ایمان و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و جایگاه مردمی در کشور دارد چراکه ارتش در تمامی صحنه‌ها و با تمام امکانات خدمت می‌کند. آفرین بر چنین نیروی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی که با گوش دادن به فرمان رهبری به مردم خدمت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما محبوب و مورد تکریم مردم و عزیز ما هستند ابراز داشت: خدمات متواضعانه ارتش که دیروز رهبرانقلاب هم به آن اشاره فرمودند، نشانه صداقت  شعار «ارتش فدای ملت» است ضمن اینکه امروز این همدلی ارتش و وحدت نیروهای مسلح، دشمنان را عصبانی کرده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند

سردار نوری گفت:در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان اظهار داشت: در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

او افزود: برای همین همدلی و همراهی بیش‌از ۴۵ سال به اهداف خود که همان اقتدار، استقلال و استکبار ستیزی بودند رسیدیم و اقتدارمان جهانی شد. 

وی تاکید کرد: باید بدانیم راهبرد انقلاب اسلامی صلابت است.

سردار نوری افزود: ما در مکتب خود امروزه از هر آدمی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم.

فرمانده اسبق سپاه استان کرمان با بیان اینکه برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود تاکید کرد: باید غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم، زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات شش ساله سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان تجلیل و سرهنگ پاسدار امیدعلی امیری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است